کد خبر ۶۵۸۰۳ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
فرمانده سپاه قم:

برخی به توانمندی و استعداد داخلی بی‌اعتماد هستند

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه اکنون مرزهای ما برای درگیری با جبهه استکبار به دو هزار کیلومتری خرمشهر رسیده است، گفت: امروز چه شده است که برخی به توانمندی ها و استعداد های داخلی بی اعتماد شده و از دشمن قطع امید نمی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این دوران یک مقطع درخشان در تاریخ است که موتور محرکه ای همچون استفاده از انگیزه‌های عاشورایی داشت.

وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی برای اطاعت از فرمان امام خمینی(ره) همه چیز خودشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و جبهه اطاعت از ولی فقیه در برابر تجاوز تجاوزگران به سرکردگی آمریکا و عملگی صدام و شیوخ منطقه در دوران دفاع مقدس به وجود آمد.

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری ما توانستیم است، گفت: برخی می‌خواهند القاء کنند که کشور به بن بست رسیده است که این گونه نیست. هفته دفاع مقدس یادگار امام خمینی(ره)، شهید زین الدین ، شهید حسن باقری است .

وی اضافه کرد: این هفته یادگار اعتماد امام خمینی(ره) به جوانان می باشد که جوانانی با میانگین سنی 25 سال فرماندهی لشکر های نظامی را برعهده داشتند.

احمدی با اشاره به اینکه اولین تحریم آمریکا علیه ایران از سال 58 شروع شده است، بیان داشت: چند روز پیش هم رئیس جمهور آمریکا بازهم این تحریم ها را امضا کرد؛ ما جنگ را با تحریم از سر گذراندیم.

وی افزود: امروز چه شده است که برخی به توانمندی ها و استعداد های داخلی بی اعتماد شده و از دشمن قطع امید نمی کنند.

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه  مدیریت صحنه جنگ تحمیلی با آمریکا بود و این کشور به صدام برای مقابله با ایران امکانات داد، خاطرنشان کرد: اکنون مرزهای ما برای درگیری با جبهه استکبار به دو هزار کیلومتری خرمشهر رسیده است.

وی ادامه داد: امروز پیروزی مردم لبنان، عراق، سوریه و انشالله یمن به دلیل موتور محرکه  اندیشه های امام خمینی(ره) و حرکت شهیدان می باشدو همه این موضوع را می دانند و آمریکا بهتر از همه می داند.

احمدی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها سال گذشته 500 نفر از پژوهشگران خود را به اربعین فرستاد،گفت: نتیجه این پژوهش‌ها این بود که اگر آمریکا فکری برای این راهپیمایی نکند، شیشه عمرش شکسته می‌شود و راهپیمایی اربعین صحنه قدرت شیعیان است که این به برکت اسلام و اهلبیت(ع) می باشد.

وی افزود: انشالله به زودی هم ازاین جنگ اقتصادی با سربلندی خواهیم گذشت.

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com