کد خبر ۶۵۸۲۰ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۰

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی در قم برگزار می شود

رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری هفته نخست دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی در قم خبر داد.

محسن وزیری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: هیئت کشتی استان قم روزگار روبه جلویی را پشت سر می گذارد و به لطف خدا توانسته ایم در سال جاری بخشی از اهداف و چشم انداز خود را محقق سازیم که البته برخی از آنها باقی مانده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به بازی های آسیایی جاکارتا، افزود: علی اکبر حیدری نماینده استان قم به همراه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان راهی این مسابقات شد اما نتوانست عملکرد قابل قبولی را داشته باشد و به رتبه بهتری از چهارمی نرسید، البته حیدری از 28 مهرماه در اردوی آماده سازی تیم ملی مجددا حاضر خواهد شد.

وی گفت: پس از پایان بازی های آسیایی جاکارتا، مهم ترین رویداد برای هیئت کشتی قم حضور علیرضا نجاتی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اسلواکی بود که وی توانست با کسب مدال تشک را ترک کند و یک مدال برنز برای استان قم به ارمغان آورد.

وزیری با بیان اینکه دور برگشت لیگ برتر کشتی کشور آغاز شده است،عنوان کرد: در فصل گذشته تیم کشتی فرنگی استان قم به مقام سوم کشتی رسید و نماینده کشورمان در رقابتهای جام باشگاه های جهان بود.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در رده سنی بزرگسالان از روز یکم مهرماه آغاز می شود که در همین چارچوب تیم شهدای مدافع حرم قم در خانه پذیرای تیم بیمه رازی اردبیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم شهدای مدافع حرم قم از مدت ها قبل تحت نظر روح الله میکائیلی آغاز شده است، تصریح کرد: مراسم وزن کشی این مسابقه از ساعت 11 روز یکشنبه در خانه کشتی به انجام خواهد رسید و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مسابقه از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

وزیری درباره شرایط فنی دوبنده پوشان قمی توضیح داد: شرایط تیم به بسیار متعادل است و همچون سال گذشته سعی می کنیم از بازیکنان جوان و بومی استفاده کنیم تا پشتوانه ای برای کشتی قم در سال های آینده باشند.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی بزرگسالان کشور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در پایان دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کند تا چهره تیم های برتر مشخص شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com