کد خبر ۶۵۸۲۸ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳
اجتماع عظیم هیئات مذهبی استان قم برگزار شد؛

حادثه اهواز نشان داد کینه دشمنان از انقلاب تمامی ندارد

آیت الله نظری منفرد به حادثه تروریستی امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: عوامل ضدانقلاب در سالیان گذشته تمام تلاش‌شان را کردند تا مردم را از انقلاب جدا کنند اما هیچ گاه به اهداف شوم‌شان نرسیده و نخواهند رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، اجتماع عظیم هیئات مذهبی استان قم بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان روح الله شهر مقدس قم برگزار شد.

این مراسم که هرساله در تاریخ 12 محرم با محوریت هیئات مذهبی برگزار می شود امسال نیز با حضور گسترده مردم انقلابی قم همراه بود.


در ابتدای این مراسم آیت الله نظری منفرد به بیان مصیبت های اهل بیت اشاره کرد و ولایتمداری اصحاب امام حسین (ع) را مورد الگویی برای سعادت بشر عنوان کرد
 

وی در همین رابطه اظهار داشت: اینکه می بینید اصحاب امام حسین (ع) تا آخرین لحظه با امام ماندند و ایشان را یاری کردند، به این خاطر بود که در اوج ولایت مداری و معرفت الله قرار داشتند، اصحاب امام حسین (ع) همه سختی‌ها و مشقات را به جان خریدند و خداوند به آنها توفیق شهادت در رکاب امام حسین را عطا کرد.
 

این مدرس حوزه علمیه قم بیان داشت: این وعده الهی است که  « اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم » مردم انقلابی ایران ۵۰ سال است که پای اعتقادات شان ایستاده‌اند ۱۰ سال قبل از انقلاب و ۴۰ سال بعد از انقلاب؛ مطمئن باشید که مقاومت مردم ایران در برابر ظلم و کفر زمان در پیشگاه خداوند بی پاداش نخواهد ماند.


آیت الله نظری منفرد به روند پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی اشاره داشت و عنوان کرد: رهبری خردمندانه امام راحل و همدلی مردم، مهم ترین نقش را در پیروزی انقلاب به همراه داشت و زمینه ساز جنبش های انقلابی شد.
 

این مدرس حوزه علمیه قم  همچنین به حادثه تروریستی امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: عوامل ضدانقلاب در سالیان گذشته تمام تلاششان را کردند تا مردم را از انقلاب جدا کنند اما هیچ گاه به اهداف شوم شان نرسیده اند و نخواهند رسید؛ آخرین نمونه از عنادورزی دشمنان با انقلاب اسلامی حادثه امروز در اهواز بود که جان چندین تن از مردم عزیز و سربازان والامقام کشورمان را گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com