کد خبر ۶۵۸۳۸ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد؛

افزایش سه برابری سرانه فضای سبز هر شهروند

جوادیان گفت:این عدد در سال ۹۵ به ۹۸ هزار تومان، در سال ۹۶ به ۲۰۰ هزار تومان و در سال ۹۷ نیز به ۲۰۴ هزار تومان رسیده است. تقریبا سرانه ریالی فضای سبز برای هر شهروند سه برابر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به رصد روزانه اخبار و مطالب منتشرشده در خصوص سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری گفت: واحد فرهنگ و ارتباطات سازمان این کار را روزانه انجام می‌دهد و واحد پیگیری نیز وظیفه بررسی و رفع مشکلات منتشر شده در رسانه‌ها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به رصد انتظارات و خواسته‌های شهروندان در حوزه فضای سبز  عنوان کرد: ما از رسانه‌ها انتظار داریم که آنچه که شهروندان از خادمان مدیریت شهری در حوزه فضای سبز می‌خواهند به ما انتقال دهند تا بتوانیم رضایت‌مندی عمومی را افزایش دهیم.

وی سرانه ریالی فضای سبز برای هر شهروند را در سال 94 بالغ بر 72 هزار تومان دانست وافزود: این عدد در سال 95 به 98 هزار تومان، در سال 96 به 200 هزار تومان و در سال 97 نیز به 204 هزار تومان رسیده است. تقریبا سرانه ریالی فضای سبز برای هر شهروند سه برابر شده است.

جوادیان با بیان اینکه بودجه فضای سبز شهرداری قم شامل نگهداری، توسعه، تملک و... در سال 94 بالغ بر 60 میلیارد تومان بوده است بیان کرد: این بودجه در سال 95 بالغ 82 میلیارد و در سال 96 بالغ بر 161 میلیارد و در سال 97 نیز 162 میلیارد تومان بوده است و این نشان‌دهنده افزایش چشم‌گیر بیش از 100 میلیارد تومانی بودجه فضای سبز در این سال‌ها هستیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com