کد خبر ۶۵۸۴۲ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳

زنگ شروع مدارس در قم به صدا درآمد

زنگ شروع مدارس همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استان قم در مدرسه دین و دانش به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، زنگ شروع مدارس صبح امروز همزمان با سایر مدارس کشور با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و برخی از مدیران استانی در مدرسه دین و دانش به صدا درآمد.

در این مراسم استاندار قم اظهار داشت: حملات تروریستی روز گذشته شهر اهواز محکوم بوده و از خداوند برای خانواده‌های شهدا، تقاضای صبر داریم.

وی افزود: مدرسه دین و دانش 64 سال گذشته توسط شخصیت‌های برجسته کشور تأسیس شد و بزرگان بسیاری در این مدرسه به فعالیت پرداخته‌اند و امید می‌رود که دانش‌آموزان رهرو راه بزرگ آنان باشند.

در بخشی از این برنامه، مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: شهید بهشتی بیش از بخش قضایی شخصیت خود، در بخش آموزشی مطرح بوده و باید دانش‌آموزان آرمان‌های این شهید ارزشمند را پیگیری کنند.

وی مصوبه شناسایی مدارس ماندگار در کشور را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: مصوبه شناسایی مدارس ماندگار در شورای عالی آموزش و پرورش مطرح‌شده که در استان قم مدرسه دین و دانش و شیخ صدوق به عنوان مدارس ماندگار شناخته‌شده‌اند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com