کد خبر ۶۵۸۷۲ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵
مدیر کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد؛

شروع ثبت نام از نامزدهای انتخابات۴ هیئت ورزشی در قم

عابدی گفت:با توجه به پایان دوره مسئولیت۴هیئت ورزشی کوهنوردی،بیماران خاص،تنیس روی میز و تکواندو،ثبت نام از نامزدهای ریاست این هیئت‌ها آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: انتخابات هیئت‌های ورزشی هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود و رؤسای هیئت‌های ورزشی در این بازه زمانی امور هیئت‌ها را بر عهده می‌گیرند و پس از پایان هر دوره ۴ ساله نسبت به ثبت نام از نامزدهای جدید ریاست اقدام می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: بر این اساس، متقاضیان ثبت نام برای احراز ریاست هیئت‌های ورزشی باید با در دست داشتن مدارک لازم به دفتر امور مجامع هیئت‌های ورزشی مستقر در اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها مراجعه کنند.

عابدی عنوان کرد: ساختار اعضای مجمع هیئت‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان تدوین می‌شود و پس از هماهنگی با فدراسیون مربوطه، مجمع انتخابات آن رشته با حضور رئیس یا دبیر آن فدراسیون و نامزدهای انتخابات برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به پایان دوره مسئولیت ۴ هیئت ورزشی شامل هیئت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی، ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، تنیس روی میز و تکواندو، ثبت نام از نامزدهای ریاست این هیئت‌ها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در تابستان امسال مجمع انتخابات چند هیئت ورزشی برگزار شد و چند هیئت ورزشی نیز در نوبت برگزاری مجمع انتخابات قرار دارند به طوری که در هیئت‌های بدمینتون و ووشو، این مجامع برگزار شد و در هیئت والیبال نیز این موضوع در دست اقدام است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com