کد خبر ۶۶۰۷۳ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۴
رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی قم عنوان کرد:

با کاهش قیمت ارز لوازم خانگی هم ارزان میشود

غلامرضا تفتی،بابیان این‌که کاهش نرخ دلار و رسیدن آن به مرز واقعی علائم خوبی برای بازار دارد، اظهار داشت: اگر قیمت دلار به ثبات برسد قطعاً نوسانات بازار لوازم‌خانگی نیز فروکش می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، غلامرضا تفتی،بابیان این‌که کاهش نرخ دلار و رسیدن آن به مرز واقعی علائم خوبی برای بازار دارد، اظهار داشت: اگر قیمت دلار به ثبات برسد قطعاً نوسانات بازار لوازم‌خانگی نیز فروکش می‌کند.


وی افزود: اگر حباب موجود در بازار ارز از بین برود قطعاً شاهد کاهش قیمت خواهیم بود و در این صورت تولیدکنندگان باید قیمت‌ها را کاهش دهند.


تفتی با دعوت از مردم برای مدیریت خرید خود ابراز داشت: مردم خرید کاذب انجام می‌دهند که مناسب نیست به‌طوری‌که باعث افزایش قیمت می‌شود.


وی بیان داشت: فشارهای روانی موجب شده مردم برای خرید جهیزیه یا سایر اقلامی که زمان کافی برای خرید آن‌ها دارند به تب‌وتاب بیفتند که همین موضوع در بازار حباب ایجاد می‌کند.


رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی قم تصریح کرد: مشکل اصلی ما تقاضاهای کاذب برای خرید است که اگر فروکش کند، قیمت‌ها حداقل واقعی می‌شود و دست دلالان کوتاه می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: مشکلی در تهیه مواد اولیه نداریم و این قول را به مردم می‌دهیم که هیچ خللی در تولید لوازم‌خانگی ایجاد نخواهد شد.

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com