کد خبر ۶۶۱۹۵ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کریمی قدوسی در نشست تبیینی قم:

دشمن بعد از FATF، موشکی و مقاومت را مطرح می‌کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فشار دشمن با تحمیل برجام و اف ای تی اف تمام نخواهد شد گفت: متأسفانه برخی در داخل چنین تبلیغ می کنند که برای حل مشکلات باید علاوه بر پذیرش برجام و اف ای تی اف، درباره محور مقاومت و مسائل موشکی هم مذاکره کنیم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  جواد کریمی قدوسی که شامگاه شنبه در مسجد امام امیرالمومنین علیه السلام قم و در گردهمایی بزرگ تبیینی مطالبه ای خودتحریمی ممنوع حضور داشت همچنین بیان داشت: سه کلیدواژه در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود دارد که کلیدواژه اول این است که «دوران بزن در رو تمام شده است و دشمن باید بداند که اگر یکی بزند؛ ده تا خواهد خورد»؛ مخاطب این فرمایش البته آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: کلیدواژه دوم، «سیلی می زنیم و گوشمالی می دهیم» است که مصداقش درباره تروریسم، داعش، منافقان و رژیم هایی مانند سعودی و امارات است. همچنین کلیدواژه سوم این است که رهبری فرموده اند تا جان در بدن دارند اجازه نمی دهند که کشور تسلیم دشمن شود و همچنین فرموده اند که افرادی که بن بست برای کشور تصور و یا ترسیم می کنند؛ خائن اند که متأسفانه مصادیق این خائنان را باید در نیروهای داخلی جستجو کرد و البته امیدواریم که آنان به هوش آیند تا مُهر خیانت بر پیشانی شان نخورَد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی سپس به برخی دلایل موافقان و مخالفان اف ای تی اف اشاره کرد و گفت: همه یا بسیاری از موافقان اف ای تی اف، همان موافقان برجام هستند که دلایلی مانند «درخواست دوستانی مانند روسیه و چین برای پیوستن به اف ای تی اف»، «ترس از جنگ و گرسنگی احتمالی»، «بن بست در مسائل مالی و بانکی کشور» و یا «منوط شدن اجرای برجام توسط اروپایی ها به پیوستن به اف ای تی اف» را از دلایل خود برای موافقت با این طرح عنوان می کنند؛ دلایلی که یکی از دیگری سست تر است.

وی تصریح کرد: نمونه این گردهمایی و اجتماعاتی مانند اجتماع اخیر فیضیه قم باید تکرار شود؛ چراکه مردم ایران چشم به مردم قم و غیرت و تعصب آنان دارند.

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com