کد خبر ۶۶۳۲۰ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸

طرح آزادسازی موتورسیلکت‌های توقیفی به مدت 2 هفته در استان قم اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور قم گفت: طرح آزادسازی موتورسیلکت‌های توقیفی در استان قم از 14 مهرماه آغازشده و به مدت دو هفته نیز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ علی حسن قیصری در نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان معاونت اجتماعی پلیس قم برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: به مناسبت این هفته طرح آزادسازی موتورسیکلت‌های توقیفی در استان قم در دستور کار پلیس راهور قم قرارگرفته است.

رئیس پلیس راهور قم با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌های پلیس در استان قم تکمیل‌شده است، افزود: طرح آزادسازی موتورسیلکت‌های توقیفی از 14 مهرماه آغازشده و به مدت دو هفته نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری طرح همیاران پلیس در استان قم، بیان کرد: در این همایش از رانندگان قانونمند تاکسی و اتوبوس و همچنین از کسانی که برای اصلاح هندسی معابر همکاری خوبی با پلیس‌راه داشتند تقدیر به عمل آمد.

قیصری ادامه داد: شهرک ترافیک نیز در طول هفته ناجا برای بازدید دانش‌آموزان و آموزش دادن مسائل انتظامی و ترافیکی به آن‌ها در دو منطقه شهرک قدس و پردیسان تهیه‌شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 10 تا 12 به این شهرک مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 30 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های پلیس استان قم وجود دارد، گفت: ما به استناد ماده 20 برخورد با متخلفان رانندگی برای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز مانند حمل بار نامتعارف موتورسیکلت و نداشتن کلاه ایمنی اجازه داریم تا موتورسیکلت را به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت یک ماه توقیف کنیم، توقیف موتورسیکلت‌ها برای بازدارندگی از تخلفات است و اگر این بازدارندگی نبود بسیاری از موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com