کد خبر ۶۶۳۲۱ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸
به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام گرفت؛

حضور فرماندهان و پرسنل پلیس استان در دفتر خبرقم (قم‌نا)

سرهنگ کرمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان به‌همراه برخی معاونان و همچنین سرهنگ قیصری سرپرست پلیس راهنمائی و رانندگی استان به‌همراه تنی چند از معاونان خود در دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا) با مدیرمسئول و اعضای تحریریه خبرقم دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، رئیس پلیس آگاهی استان قم به همراه برخی معاونان، جانشین پلیس "فتا"ی نیروی انتظامی استان قم، و همچنین سرپرست پلیس راهور استان قم بهمراه تنی چند از معاونان خود در دفتر پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) با مدیرمسئول و اعضای تحریریه خبرقم دیدار کردند.

 


در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر خبرقم (قم‌نا) انجام شد، سرهنگ "احمد کرمی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم به خاطر پوشش مناسب اخبار نیروی انتظامی و خصوصا پلیس آگاهی استان تقدیر و تشکر کرد.


سرهنگ قیصری سرپرست پلیس راهور قم در بازدید از دفتر این پایگاه به مناسبت هفته ناجا با تشکر از پوشش اخبار نیروی انتظامی و اطلاع‌رسانی خدمات این نیرو به مردم شهیدپرور قم اظهار داشت: افتخار پلیس قم خدمت به زائران کریمه اهل‌بیت و مردم قم است.


وی ادامه داد: وضعیت ترافیک مطلوب شهری در قم به دلیل شرایط خاص خیابان‌ها و طرح‌های ترافیکی حاصل نشده است و در این میان نیازمند همکاری بیشتر مردم و فرهنگ‌سازی در این خصوص هستیم.


وی افزود: متأسفانه درواقع اجرای طرح‌های ترافیکی در سطح شهر به دلایل ترافیکی گاها شاهد برخورد مناسب رانندگان با نیروهای راهور هستیم، نیروهای که در سرما و گرما و در شرایط سخت مشغول خدمت‌رسانی هستند. رعایت اخلاق و احترام به مردم شعار و سرلوحه ارائه خدمات به مردم در پلیس راهور است.



سرهنگ قیصری با اشاره به اقدامات انجام‌شده در چندساله اخیر در خصوص رفع گره‌های ترافیکی و ... گفت: خوشبختانه در چندساله اخیر اقدامات بسیار مناسبی در خصوص رفع گره‌های ترافیکی انجام گردیده است، افزایش تعداد دوربرگردان‌ها، تعریض خیابان‌ها، افزایش پل‌های عابر پیاده، استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیکی، افزایش دوربین‌های کنترل ترافیک و پلاک خوان سطح شهر و فرهنگ‌سازی ترافیکی و آموزش این مهم از سنین پایه ازجمله اقدامات انجام‌گرفته است.


وی در خصوص آخرین وضعیت تصادفات نیز اظهار داشت: تعداد تصادفات 18 درصد افزایش داشته و در سطح استان قم 57 درصد تصادفات به موتورسیکلت‌ها اختصاص دارد و در رتبه دوم متأسفانه عابرین پیاده هستند، در این خصوص با تعامل شکل‌گرفته با شهرداری قم و با قول مساعد شهردار کلان‌شهر قم جناب آقای دکتر سقائیان نژاد تا پایان سال ده پل عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.



وی در پایان با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و تقدیر از نیروهای راهور که همیشه در حال خدمت به مردم هستند اظهار داشت: رسانه یکی از ابزارهای مناسب و مهم درزمینهٔ آموزش و فرهنگ‌سازی است، خوشبختانه در استان قم رسانه‌های بسیار حرفه‌ای و دلسوزی داریم که همیشه یار و یاور پلیس در همه مواقع بوده‌اند؛ با انتقاد سازنده امکان آسیب‌شناسی مناسب و رفع موانع حاصل می‌شود و با پوشش اقدامات ارزنده میزان انگیزه و حس خدمت در نیروها افزایش پیدا می‌کند و نهایت این مهم باعث تبلور پیشرفت و خدمت‌رسانی مناسب به همه مردم خواهد شد.

 

سرگرد "مهدی فرازپور" جانشین پلیس فتا نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار از تعامل خوب رسانه‌ها به خصوص خبرقم (قم‌نا) با پلیس فتا تقدیر کرد و پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا) را پیشتاز در عرصه همکاری با پلیس عنوان کرد.


در پایان این دیدار که در هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، مدیرمسئول پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا) از خدمات فرماندهان و پرسنل محترم نیروی انتظامی استان قم تقدیر کرد و لوح سپاسی را به رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی و سرپرست پلیس راهنمائی و رانندگی استان اعطا کرد.

 

 

 

گزارش تصویری این دیدار را از اینجا ببینید

 

لینک گزارش تصویری

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com