کد خبر ۶۶۳۵۳ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰

توسعه متوازن استان قم با حذف رویکردهای بخشی‌نگر ممکن است

استاندار قم گفت: سیاست استان در زمینه توسعه متوازن، حذف بخشی‌نگری و ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به‌ویژه صنعت برق بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمهدی صادقی پیش از ظهر امروز در برنامه افتتاح پروژه‌های برق استان قم که در محل پست برق بنیاد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به گرمای روزافزون دما در قم نیاز به افتتاح و بهره‌برداری از نیروگاه‌های برق بیشتر از همیشه شده است.

وی با ابراز خرسندی از تصمیم‌ها و برنامه‌های برق منطقه‌ای تهران در استان قم افزود: شرکت برق منطقه‌ای تهران در تأمین و اختصاص برق استان قم مساعدت‌ها و زمینه‌های لازم خدمت‌رسانی را انجام داده که قابل‌تقدیر و تشکر است.

استاندار قم با انتقاد از نتایج مضر و مخرب بخشی‌نگری در تصمیم‌گیری‌های کلان گفت: سیاست استان در زمینه توسعه متوازن حذف بخشینگری و ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به‌ویژه صنعت برق بوده است.

صادقی با اشاره به برخی از نتایج و ثمرات کارگروه و نگاه سیستمی عنوان کرد: نگاه سیستمی و توجه به اصل مشارکت و توجه به فرآیند کار عمومی در سال‌های گذشته در سطح استان دنبال شده است، کار جمعی و حذف بخشینگری اثرات و ثمرات قابل‌توجهی به‌ویژه در بخش صنعت برق در استان به بار آورده است.

وی با اشاره به لزوم اصلاح الگوی مصرف انرژی در استان تأکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی باید در زمینه مدیریت درست انرژی و به‌ویژه برق الگو و نمونه باشند تا مردم نیز با تأسی از عملکرد صرفه جویانه مسئولان دولتی نسبت به‌صرفه جویی انرژی حساس باشند.

استاندار قم بیان کرد: مشکل فاضلاب پردیسان مسئله جدی بوده که انتظار می‌رود وزارت نیرو به وظایف و رسالت‌های خود در حل مشکلات این منطقه متعهد باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com