کد خبر ۶۶۴۰۷ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷
رئیس پلیس آگاهی قم عنوان کرد؛

۲۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم کشف شد/دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در قم

سرهنگ احمدکرمی رئیس پلیس آگاهی قم گفت:در پی خبر واصله مبنی براین که یک دستگاه کامیون دارای باک غیر استاندارد اقدام به سوخت‌گیری متناوب از جایگاه‌های سوخت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، سرهنگ احمدکرمی رئیس پلیس آگاهی قم گفت:در پی خبر واصله مبنی براین که یک دستگاه کامیون دارای باک غیر استاندارد اقدام به سوخت‌گیری متناوب از جایگاه‌های سوخت می‌کند که با اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و با تعقیب خودرو مذکور، محل دپو سوخت شناسایی و کامیون توقیف شد.

 

وی اضافه کرد: سپس مأموران با همکاری عوامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، طی بازرسی صورت گرفته ۲۲ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل در قالب دو مخزن کشف و سوخت به انبار شرکت نفت منتقل شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و عنوان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

 

سرهنگ مراد حسین جعفریان بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در قم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ جعفریان افزود: متهم که در تحقیقات،منکر هر گونه سرقتی بود با دیدن مدارک موجود به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی استان شد.

 

وی ادامه داد: با هوشیاری مأموران کلانتری ۱۹ و شناسایی محل‌های سرقت، سرانجام سارق حرفه ای حین سرقت دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قم در پایان با هشدار به مالکان وسائل نقلیه ای که به دلایلی مجبور هستند خودروی خود را در بیرون از منزل پارک کنند، تاکید کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com