کد خبر ۶۶۴۴۳ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
تودیع و معارفه فرمانده سپاه قم؛

معارفه سردار شاهچراغی و تجلیل از سردار احمدی در قم

طی مراسمی با حضور که سرتیپ پاسدار "حسین سلامی" و مقامات استانی و شخصیت‌های حوزوی از زحمات سردار "غلامرضا احمدی" تجلیل به عمل آمد و سردار "سید محمدتقی شاهچراغی" به عنوان فرمانده جدید سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در قم با حضور سرتیپ پاسدار "حسین سلامی"، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دبیر شورای عالی حوزه، امام جمعه قم، تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، استاندار، نمایندگان قم و برخی دیگر از مقامات استانی و شخصیت‌های حوزوی، صبح امروز در قم برگزار شد.

 

 

 

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قم تأکید کرد: شرایط کنونی حساس است و ما نسبت به هر زمان دیگری در موقعیت اطمینان بخش تر و برتر نسبت به دشمن قرار داریم.


سردار سلامی همچنین در این مراسم، فریادهای دشمنان را نشانه شکست آنان در مقابل نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان تاکنون سیلی‌ های بزرگی از انقلاب اسلامی ایران خورده اند. آنان باید بدانند که ما همچنان با قدرت ایستاده‌ ایم و هرگز از آرمان‌ های خود عقب نشینی نخواهیم کرد.


وی با بیان اینکه مردم مظلوم یمن با کمترین امکانات با الهام از معیارهای انقلاب اسلامی ایران مقابل وهابیون سعودی ایستاده‌ اند، گفت: ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و دشمنان به خوبی این نکته را درک کرده اند که حل مشکلات سیاسی و امنیتی منطقه بدون حضور ایران امکان ‌پذیر نیست.

 

 

همچنین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری، نماینده ولی ‌فقیه در سپاه استان قم نیز در سخنانی بیان داشت: با توجه به اقتدار و ایمان نیروهای مسلح و همچنین حضور و ایمان ملت شریف ایران، دشمنان آرزوی خود را برای سرنگونی نظام اسلامی به گور خواهند برد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) در این آیین گفت: خدمت در نهاد انقلابی سپاه، نعمتی بزرگ است که پاسداران باید قدر آن را بدانند و برای انجام وظایف خود در بهترین حالت تلاش کنند.


حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ادامه داد: پاسداران سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) به عنوان نیرویی آماده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در صحنه های مختلف نظامی، سازندگی و فرهنگی حاضر می شوند و آماده هر گونه جانفشانی هستند.


وی اضافه کرد: نام و یاد سردار شهید مهدی زین الدین بر پیشانی سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) قم نقش بسته است و پاسداران جوان تا پای جان راه این شهید سرافراز و 6 هزار شهید استان را ادامه خواهند داد.

 

 

در این مراسم که جمعی از فرماندهان و بسیجیان استان قم حضور داشتند همچنین از زحمات سردار "غلامرضا احمدی" در دوران فرماندهی سپاه استان قم تجلیل به عمل آمد و سردار "سید محمدتقی شاهچراغی" به عنوان فرمانده جدید سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) معارفه شد.

 

 

همچنین در پایان این مراسم، مداحان اهل بیت (ع) در سوگ شهادت امام حسین(ع) نوحه سرایی کردند و حاضران با ندای لبیک یا حسین (ع) فضای معنوی خاصی را در این مراسم رسمی، رقم زدند.

 

 

پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا) ضمن آرزوی سلامتی و دوام توفیق خدمت به انقلاب اسلامی برای سردار "غلامرضا احمدی"، انتصاب سردار "سید محمدتقی شاهچراغی" به فرماندهی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) و فرصت جدید خدمت‌گذاری به انقلاب و مردم را به ایشان تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان و تمامی مسئولان خدوم و انقلابی دارد.

  

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com