کد خبر ۶۶۴۹۱ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم مطرح کرد؛

درخشش ورزشکار قمی همراه با کاروان تیم ملی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از کسب ۲ مدال طلای بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا توسط ورزشکاران قمی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم گفت: رقابت‌های پارا آسیایی جاکارتا در شرایطی با موفقیت کاروان اعزامی ایران به اندونزی پایان یافت که ایران توانست برای نخستین بار در جمع مدال‌ها در رتبه سوم قاره آسیا قرار بگیرد و ۲ ورزشکار قمی اعزامی به این رقابت‌ها در این موفقیت سهم داشتند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت : در رشته والیبال نشسته، حسین گلستانی چهره نامدار ورزش قم همراه با تیم ملی ایران قهرمان آسیا شد و برای دومین بار متوالی توانست مدال طلای بازی‌های پارا آسیایی را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: ورزش قم ۲ ورزشکار در رشته‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر در این مسابقات در ترکیب کاروان اعزامی داشت که هر ۲ نفر نیز توانستند مدال طلا را به دست بیاورند و با مدال طلا به ایران بازگردند.

پیروزمنش یاد آور شد : حسین گلستانی در بازی‌های پارا آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ نیز طلا گرفته بود و در بازی‌های پارا المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ نیز همراه با تیم ملی طلای پاراالمپیک را کسب کرد و در مسابقات قهرمانی جهان و لیگ جهانی نیز به مدال طلا رسید.

وی عنوان کرد: محمد محمد نژاد دیگر ورزشکار اعزامی از استان قم به بازی‌های پارا آسیایی بود که در رشته بسکتبال با ویلچر همراه با تیم ملی ایران به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید و برای نخستین بار در پارا آسیایی طلا گرفت و این مدال ارزشمند را به افتخارات خود اضافه کرد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com