کد خبر ۶۶۵۲۸ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴

نیروهای137 شهرداری با مردم سعه‌صدر داشته باشند

رئیس شورای شهر قم گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که در زمینهٔ نحوه پاسخگویی به شهروندان و زائران وجود داشته لازم بوده تا نیروهای سامانه 137 از آموزش‌های لازم برای تقویت سعه‌صدر و تحمل کافی برخوردار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در بازدید اعضای شورای شهر قم از سامانه 137 شهرداری، با تأکید بر لزوم اشرافیت اپراتورهای سامانه 137 شهرداری قم نسبت به حوزه اختیارات و وظایف شهرداری اظهار داشت: اشراف و اطلاع کافی نیروهای سامانه 137 شهرداری نسبت به حوزه وظایف و مسئولیت‌های شهرداری از لوازم اصلی این سامانه برای پاسخگویی موفق به شهروندان است.

رئیس شورای شهر قم، اهمیت آموزش در بین نیروهای سامانه 137 را موردتوجه قرار داد و گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که درزمینهٔ نحوه پاسخگویی به شهروندان و زائران وجود داشته لازم بوده تا نیروهای سامانه 137 از آموزش‌های لازم برای تقویت سعه‌صدر و تحمل کافی برخوردار باشند.

جلالی با بیان ضرورت پیگیری موضوعات و مطالبه‌های عمومی شهروندان از سامانه 137 شهرداری خاطرنشان کرد: پیگیری و حل مشکلات منتقل‌شده به سامانه 137 توسط شهروندان از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌هایی بوده که این سامانه باید به دنبال آن باشد، و نقش این سامانه در رضایتمندی شهروندان بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت سامانه 137 در شناسایی نقاط ضعف و مثبت شهرداری ابراز کرد: باید تحلیلی از اقدامات شهرداری در رفع مشکلات شهروندان در تماس با سامانه 137 در بین مدیران شهری ایجاد شود تا از این طریق نقاط ضعف و قدرت این سامانه در حل مشکلات شهروندان و ایجاد نگاه جامعی از مطالبه‌های عمومی ایجاد شود.

رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: اگر در بخشی از بخش‌های مختلف شهری شاهد افزایش تماس‌های ورودی باشیم باید تحلیل درستی از علت آن در بین مدیران ایجاد شود، از طریق این سامانه می‌توان نسبت به گلوگاه‌ها و نقاط ایجاد نارضایتی در شهر قم پی برد.

جلالی ابراز کرد: سامانه 137 باید در بین شهروندان بیشتر از گذشته معرفی شود، راه‌اندازی از نرم‌افزار جدید سامانه 137 می‌تواند در حل مشکلات و مطالبه‌های شهروندان اثر مثبت داشته باشد، در حال حاضر این سامانه به حلقه وصل بین شهرداری و شهروندان تبدیل‌شده است.

انتهای پیام/ ز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com