کد خبر ۶۶۵۵۶ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

کم آبی از مشکلات اصلی قم است

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور گفت: با توجه به مشکل کم آبی باید به دنبال توسعه گلخانه‌ها در قم برای استفاده بهینه از آب باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به مشکلات اشتغال در استان قم اظهار کرد: باید در زمینه دریافت مالیات از مراکز کاریابی استان، به گونه ای عمل کرد که به آن‌ها فشار نیاید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مشکلی در زمینه ارائه خدمات دولتی به گلخانه‌های استان قم وجود دارد، امکان حل این مشکل با همکاری مدیران استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم وجود دارد.

وی بیان کرد: افراد بیکار زیادی به این مراکز مراجعه می‌کنند که توان پرداخت هزینه‌های اضافی را ندارند و زمان مشخصی هم برای به سر کار رفتن این افراد نیست.

وی کم آبی را از مشکلات اصلی این استان دانست و تصریح کرد: با توجه به این مشکل باید به دنبال توسعه گلخانه‌ها در قم برای استفاده بهینه از آب باشیم.

ذوالنور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های استان قم باید روند احداث گلخانه‌ها را در استان برای متقاضیان، تسهیل و نباید این دستگاه‌ها مشکلی را برای افراد متقاضی احداث گلخانه ایجاد کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com