کد خبر ۶۶۸۷۷ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان قم

به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»

سیزدهم آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)،سیزدهم آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند. یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشی و بیگانه‌پرستی به بار نشسته‌اند.

سیزدهم آبان ماه در حافظه ي تاريخي ملت غيور ايران همواره با استكبارستيزي و دشمني با اين تروريست بالذات دولتي، آمريكاي جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذلة؛ حاشا که ما زير يوغ استكبار جهاني و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برويم.


سيزدهم آبان ماه به همه مستضعفان آموخت كه مي‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاريخ بسپارند، مي‌توانند هويت خود را با نفي قدرت‌هاي استعماري تعريف كنند و در يك كلام با به ارمغان آوردن غروري مقدس و حماسه آفرين به آنها آموخت كه ديوار ظلم و ستم شكستني است.


وقایع بزرگ تاریخی مانند، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 در اعتراض به لایحه ی ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه و بی رحمانه ی دانش آموزان انقلابی به دست رژیم ظالم پهلوی در سال 1357، و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 که مرکز توطئه و تدوین نقشه های شوم و اتاق فکر استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) که امام خمینی آن حادثه ی عظیم را انقلاب دوم نامیدند. نشان دهنده اهمیت این روز بزرگ در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است.


تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) پیشاپیش پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین 28 مرداد در عرصه سیاسی تکرار نشد.

این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محور آمریکای جنایتکار ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پرمغز "سیاست ما عین دیانت ماست" تابنده‌تر از پیش ظهور و بروز پیدا کرد.


اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی، خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون" مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش وجود ندارد.


سازمان بسیج هنرمندان قم با گراميداشت اين روز بزرگ به جهانيان اعلام مي‌دارد هنرمندان بسیجی به پيروي از رهبري حكيم و دانشمند خود ذره‌اي از آرمان‌هاي انقلاب و در راس آنها استكبار ستيزي و استقلال طلبي كوتاه نيامده و نمي‌آيند و با برگزيدن مطالبات رهبري به عنوان نقشه راه حركت در مسير نيل به حكومت جهاني مهدي (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنيا ادامه مي‌دهند و با پیروی از آیه ی شریفه ی "واعتص…

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com