کد خبر ۶۶۹۶۲ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷

مراسم تشیع جهادگر گمنام سید محمد ساجدی و همسر و دو فرزندش برگزار گردید

مراسم تشیع جهادگر گمنام سید محمد ساجدی و همسر و دو فرزندش از مسجد نو میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار گردید. سیدمحمد ساجدی گرافیست انقلابی در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین بر اثر سانحه رانندگی به همراه خانواده‌اش به دیار باقی شتافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نامراسم تشیع جهادگر گمنام سید محمد ساجدی و همسر و دو فرزندش از مسجد نو میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار گردید.

خودروی مرحوم سید محمد ساجدی در مسیر بازگشت از کربلای معلی به همراه خانواده دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه اسفناک همسر و 2 فرزند دختر وی نیز به دیار باقی شتافتند و فرزند دیگر وی نیز هم اکنون در وضعیت کما قرار دارد. 


این گرافیست انقلابی همواره حضور فعالی در اردوهای جهادی در مناطق محروم داشت و مشتاقانه در انجام فعالیت‌های فنی و عمرانی برای محرومان شرکت می‌کرد. مرحوم ساجدی به گفته دوستانش بسیار پرکار، بااخلاص و باصفا بود. بی شک این رحلت عارفانه آن هم در ایام سوگواری مصائب آل الله علیهم السلام اجمعین هبه‌ای بود که از سوی این خاندان جلالت ماب به این عاشق راستین و هنرمند با اخلاق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عنایت شد و رضوان ابدی حضرت دوست مآوای وی و خانواده‌اش شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com