کد خبر ۶۷۰۱۰ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴

حجت‌الاسلام قمی: مراکز فرهنگی و اجتماعی حاشیه شهرها در اولویت حمایت‌ها قرار می‌گیرند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز فرهنگی و اجتماعی که در حاشیه شهرها قرار دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند در اولویت حمایت‌ها قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمد قمی امشب در بازدید از مرکز فرهنگی و اجتماعی انجیرآب اظهارداشت: فعالیت‌های فرهنگی باید در جامعه بیش از گذشته گسترش پیدا کند و در این مسیر دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه باید با عزمی جزم و استوار برای بهبود فعالیت‌ها گام بردارند.

وی افزود: در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی به جای پراکنده‌کاری باید هم‌گرایی، هم‌افزایی و انسجام داشته باشیم تا بتوانیم اثرگذاری خدمات فعالیت و خدمات را دوچندان کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه ما خادمان فعالان حوزه فرهنگی هستیم، بیان داشت: توجه به حاشیه شهرها و مسائل و مشکلاتی که در این مناطق وجود دارد، جزو اولویت‌های سازمان تبلیغات است.

وی با بیان اینکه شأن طلبگی و همچنین مأموریت‌های سازمان تبلیغات ایجاب می‌کند توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشیم، گفت: اولویت حمایت‌های سازمان تبلیغات از مراکز فرهنگی و اجتماعی فعال در مناطق حاشیه شهرها است. هرچه این فعالیت‌ها بیشتر باشد، مردم خدمات بهتری دریافت می‌کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com