کد خبر ۶۷۰۲۶ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان :حریف به‌دنبال بازی تدافعی بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازی بسیار سخت و خوبی را مقابل سوهان محمد سیما قم که جزأ تیم‌های بالانشین جدول است شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل سوهان محمد سیما قم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سخت و خوبی را مقابل سوهان محمد سیما قم که جزء تیم‌های بالانشین جدول است، شاهد بودیم. حریف در ابتدای مسابقه، بازی تدافعی و پرفشاری را به نمایش گذاشت و حتی بعد از 2 گل نخست نیز همچنان به روند خود ادامه داد.

وی ادامه داد: نماینده قم تیم باتجربه‌ای است و همچنین برنامه آنها استفاده از ضد حملات بود، در نیمه دوم بیشتر می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم تا به گل‌های بیشتری برسیم و این در حالی است که در این امر نیز به موفقیت رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیرامون کنترل بازی تصریح کرد: در نیمه دوم موفق به زیاد کردن اختلاف گل‌هایمان شدیم و با توجه به 5 خطا بودن، تلاشمان را بر کنترل بازی متمرکز کردیم. هفته گذشته تمریناتی را انجام داده و در این بازی به مرحله اجرا رساندیم و نتیجه مثبتی را شاهد بودیم.

وی درباره عملکرد خوب سپهر مهمدی بیان کرد: سپهر نیز همانند سایر بازیکنان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت، محمدی در چند سالی که با من کار کرده همیشه بهترین عملکرد را داشته است. او به آرامش نیاز دارد و ما سعی در فراهم کردن این موضوع داشته‌ایم. این در حالی است که وی مصدومیتی را پیش رو داشت ولی از شرایط خوبی برخوردار است.

لک افزود: همه کسانی که باید جذب تیم می‌شدند به مرحله نهایی رسیده است و پس از بازیکن برزیلی دیگر نمی‌توانیم کسی را جذب  کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره کیفیت بازیکن برزیلی جذب شده خاطرنشان کرد: بازیکن برزیلی باکیفیت زیاد است ولی با توجه به استفاده این بازیکن در بازی‌های پلی‌آف، باید از تیم‌های حاضر نیز شناخت لازم را داشته باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com