کد خبر ۶۷۰۶۴ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸

دردسرهای بی پایان خیابان کارگر قم

متاسفانه برخلاف پیش بینی‌ها و وعده‌های مسئولان شهرداری تملک و بهره برداری این پروژه بسیار زمان برد، به طوری که چند پلاک در تقاطع خیابان سوم خرداد و بلوار کارگر در روزهای گذشته تملک و تخریب شد در حالی که بخشی از خیابان مورد استفاده قرار گرفته و خودروها در حال تردد بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  خیابان کارگر در منطقه 6 شهرداری قم بیش از یک سال است که درگیر بازگشایی و تکمیل نهایی است و این روزها در حالی مورد بهره‌برداری قرارگرفته است که هنوز مردم این منطقه با مشکلات زیادی که در اثر اجرای این پروژه به وجود آمده درگیر هستند.
متأسفانه برخلاف پیش‌بینی‌ها و وعده‌های مسئولان شهرداری تملک و بهره‌برداری این پروژه بسیار زمان برد، به‌طوری‌که چند پلاک در تقاطع خیابان سوم خرداد و بلوار کارگر در روزهای گذشته تملک و تخریب شد درحالی‌که بخشی از خیابان مورداستفاده قرارگرفته و خودروها در حال تردد بودند.
فارغ از مشکلات بسیاری که در زمان اجرای این پروژه وجود داشت هنوز هم یک پلاک در این پروژه تعیین تکلیف نشده است، علاوه بر این بهره‌برداری غیررسمی از این پروژه نیز با مشکلات زیادی همراه بوده است.
درحالی‌که عبور و مرور از این خیابان چندین هفته است که برقرارشده هنوز نسبت به روشنایی این خیابان اقدامی صورت نگرفته است، حال کوتاهی از مسئولان شهرداری منطقه است یا برق منطقه‌ای قم جای بحث دارد اما اگر در این خیابان بر اثر تاریکی خدای‌نکرده تصادفی اتفاق بیفتد به‌خصوص برای عابران پیاده چه کسی جوابگوی آن خواهد بود؟
نکته دیگری که واکنش اهالی منطقه را به همراه داشت عدم وجود دوربرگردان در این خیابان است به‌طوری‌که اگر شخصی از خیابان امام یا خیام قصد داشته باشد به خیابان سلامت یا مثلاً ساختمان شورای اسلامی شهر برود باید تقریباً تا انتهای خیابان امام حسین به دلیل عدم وجود دوربرگردان برود که تا حدودی غیرمنطقی است.

علاوه بر این باید به ترافیک شدید خیابان سوم خرداد نیز اشاره کرد که مشکلاتی را برای شهروندان به همراه داشته است.
البته تجربه ثابت کرده شهرداری قم در این زمان‌ها نسبت به انتقادات واکنش نشان داده و نسبت به ایجاد دوربرگردان اقدام می‌کند اما امیدواریم این اقدامات سریع‌تر صورت پذیرد.
از سوی دیگر پیگیری‌های خبرنگار قم فردا از اعضای شورای اسلامی شهر قم با جواب پیگیری آقایان همراه بود، این‌که روشنایی و مشکلات این خیابان برطرف می‌شود قطعاً حرف درستی اما چه زمانی این موضوعی است که باید از مسئولان مربوطه پرسید.
به‌هرحال تجربه ثابت کرده اگر این پروژه در منطقه 4 یا بهتر بگوییم مناطق بالا شهر بود نه‌تنها در مدت‌زمان کوتاهی به بهره‌برداری می‌رسید بلکه بعد از بهره‌برداری نیز با مشکلاتی از قبیل تاریکی و.. مواجه نبود.

انتهای پیام /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com