کد خبر ۶۷۰۷۵ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷
سرهنگ احمد کرمی:

سارقان طلای کودکان در قم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: پس از دستگیری راننده و سرنشین پژویی در قم در بازرسی از خودرو 3 کیلوگرم هروئین مرطوب در قالب 3 بسته کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات کودکان در قم موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 

وی افزود: تحقیقات مأموران پلیس ادامه داشت تا این‌که 5 نفر معتاد دستگیر و یک دستگاه خودرو مسروقه از آن‌ها کشف شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در تحقیقات کارآگاهان دو تن از این افراد به 4 فقره سرقت طلاجات کودکان با همدستی یکدیگر و همچنین سرقت دو دستگاه خودرو پراید در قم اعتراف که در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

کشف 3 کیلوگرم هروئین در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم 2 نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ غلام عباس بلفکه عنوان کرد: متهمان قصد داشتند با یک دستگاه خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از تهران به استان مرکزی منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کنند که خودرو مذکور در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد.

 

وی افزود: پس از دستگیری راننده و سرنشین پژو در بازرسی از خودرو 3 کیلوگرم هروئین مرطوب در قالب 3 بسته کشف شد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: سرانجام متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com