کد خبر ۶۷۰۹۰ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶

7 سارق و 12 معتاد در قم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری 7 سارق و 12 معتاد در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب‌پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل‌واوباش، برخورد با سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت محله محور قدر 2 در حوزه تعدادی از کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرائم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.

 

جعفریان در ادامه، نتایج این طرح را شامل دستگیری 7 نفر سارق، 12 معتاد، 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، توقیف 6 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت برشمرد.

 

کشف حدود 2 کیلوگرم مواد روان‌گردان شیشه در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف حدود 2 کیلوگرم مواد روان‌گردان شیشه در قم خبر داد.

 

سرهنگ غلام عباس بلفکه اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل‌توجهی مواد روان‌گردان شیشه را با یک دستگاه پژو از استان هم‌جوار به قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

 

به گفته وی ضمن هماهنگی قضائی انجام‌شده، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل‌های مورد نظر اعزام و با شناسایی و توقیف خودرو مذکور متهم را دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با انتقال پژو، به یگان طی بازرسی صورت گرفته یک کیلو و 991 گرم مواد روان‌گردان شیشه کشف شد.

 

بلفکه گفت: سرانجام متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com