کد خبر ۶۷۱۶۶ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
رئیس هیئت کبدی قم عنوان کرد؛

میزبان قمی ها از کبدی کاران در المپیاد استعدادهای برتر کشور

رشیدی گفت: قم میزبان ۵۰۰ کبدی کار در المپیاد استعدادهای برتر کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسلم رشیدی رئیس هیئت کبدی قم گفت: تمهیدات لازم برای یکی از بزرگ‌ترین میزبانی‌های ورزشی قم در سال ۹۷ در حال انجام است و المپیاد استعدادهای برتر کبدی کشور در بخش پسران به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کبدی استان قم عنوان کرد: با توجه به وسعت مسابقات، سالن ورزشی نخلستان قم برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است و ما امیدواریم با حمایت فدراسیون کبدی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که متولی مستقیم برگزاری المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور است این مسابقات به نحو احسن در قم برگزار شود.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار تیم‌های شرکت کننده از سراسر کشور، قم در روزهای آغازین آذر از ۵۰۰ کبدی کار از سراسر کشور میزبانی می‌کند و برگزاری این مسابقات، یک اتفاق بزرگ و ویژه برای فدراسیون کبدی و هیئت کبدی استان قم تلقی می‌شود.

وی بیان کرد: کبدی قم می‌تواند در ۴ سال آینده روزهای روشنی داشته باشد و برنامه ما در دوره جدید ریاست هیئت کبدی استان قم، افزایش کمی و نیز سطح دانش مربیان کبدی در قم، جذب کبدی کاران جوان دختر و پسر به سمت این رشته مدال آور در قم و پرورش ورزشکاران در سطح قهرمانی است.

رشیدی تصریح کرد: همچنین تیم کبدی دختران قم نیز برای حضور در همین مسابقات در بخش دختران راهی تبریز می‌شود و یک مربی از استان گلستان برای آموزش و افزایش سطح فنی کبدی کاران قمی استخدام شده است.

رئیس هیئت کبدی استان قم اشاره کرد:حضور جوانان و نوجوانان در رشته کبدی به معنای باز شدن افق موفقیت در یک رشته حاضر در بازی‌های آسیایی است و خانواده‌ها نسبت به حضور فرزندان خود در این رشته همت گمارند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com