کد خبر ۶۷۱۶۸ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷
رئيس کميسيون برنامه و بودجه شورای شهر قم عنوان کرد؛

۷طرح سرمایه گذاری بزرگ در بلوار پیامبر اعظم آغاز می شود

اخوان گفت:عملیات اجرایی ۷ طرح سرمایه گذاری بزرگ در بلوار پیامبر اعظم تا پایان امسال آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اخوان  رئيس کميسيون برنامه و بودجه شورای شهر قم با اشاره به بودجه یک هزار و 853 ميليارد تومانی شهرداری در سال 97 پيش بينی کرد: تا پايان سال 80 درصد بودجه محقق شود.

عضو شورای اسلامی شهر، بودجه عمرانی قم را 400 ميليارد تومان اعلام کرد و يادآور شد:در بودجه عمرانی امسال تکميل شوارع شهری از جمله؛ ادامه فاز 5 عمار ياسر، حدفاصل خیابان معلم تا ميدان سپاه به خيابان سجاديه، احداث زير گذر ميدان امينی بيات، بلوار جمهوری اسلامی تا کمربندی امام علی از طرح های اولويت دار تعيين شده است.

وی عنوان کرد: در مدت يادشده 30 درصد تعداد پروانه های ساختمانی کمتر شده است که از تبعات کاهش ساخت و سازها به شمار می رود.

رئيس کميسيون برنامه و بودجه شهرداری همچنين از 7 طرح سرمايه گذاری بزرگ در بلوار پيامبر اعظم، شهربازی عمومی و معارفی، ساماندهی هسته مرکزی شهر با اعتباری بالغ بر 170 ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: عمليات اجرايی اين طرح ها تا پايان امسال آغاز خواهد شد.

اخوان با اشاره به وجود مناسبت های مذهبی و حضور ميليون ها زائر در قم یادآورشد: متاسفانه چنين رويدادهای بزرگ و بين المللی مانند نيمه شعبان به جای اينکه دولت منابع مالی آن را تامين کند هزينه های برگزاری اين مراسم ها از منابع شهرداری و جيب مردم قم پرداخت می شود که اين موضوع خدمات شهرداری به شهروندان را با اختلال روبر و می کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com