کد خبر ۶۷۲۱۸ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱
امام جمعه قم:

سخنان وزیر امور خارجه دستاویز دشمنان قرار گرفت

امام جمعه قم گفت: حضور زنان در ورزشگاه و تماشای بازی مردان برخلاف نظر و موضع مرجعیت و فقاهت بود.



قم- خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور پرشور مردم انقلابی این شهر در مصلی قدس برگزار شد، افزود: در حالی که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند و دشمن با تمام قوا متمرکز جنگ اقتصادی و رسانه‌ای است، درست نیست که مسئولان کشور به موضوعات حاشیه‌ای مانند حضور زنان در ورزشگاه‌های مردانه و تماشای بازی مردان بپردازند.
وی اظهار داشت: مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه بارها و بارها موضع خود را در این زمینه بیان کرده‌اند اما متأسفانه مسئولان بی‌توجه سرگرم موضوعات حاشیه‌ای هستند و از مشکلات اصلی غافل‌اند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به سخنان اخیر وزیر خارجه و اتهام پولشویی به منتقدان، گفت: این سخنان زیبنده وزیر امور خارجه نبود و متأسفانه مورد سوءاستفاده دشمنان برای فضاسازی علیه کشورمان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از مسئولان دستگاه دیپلماسی انتظار نمی‌رود در اظهارات و مواضع خود عزت، حکمت و مصلحت را فراموش کنند و با اظهارات خود زمینه‌ساز عملیات و تهاجم سنگین رسانه‌ای علیه کشورمان شوند.
خطیب جمعه قم در ادامه به تسلیم شدن صهیونیست‌ها در برابر اقتدار نظامی و مردمی مقاومت فلسطین در غزه اشاره کرد و بیان داشت: رزمندگان مقاومت با عملیات کمین پرچم و به هلاکت رساندن چند صهیونیست، رژیم صهیونیستی را مجبور به پذیرش شروط مقاومت کردند و این عملیات و شلیک چند صد موشک نشان داد دوره بزن در روی اسرائيل پایان یافته و نشانه‌های نابودی این رژیم جعلی در کمتر از 25 سال آینده آشکار شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از خطبه‌ها نشانه‌های افول اندیشه لیبرال دموکراسی را بیان داشت و گفت: این تفکر نه تنها مشکلات بشریت را حل نکرد بلکه موجب گمراهی و تباهی و بحران‌های هویتی و همه‌جانبه برای انسان‌ها شد و بشریت خسته از این مقوله را به فکر نسخه نجاتبخش انداخته است.
وی افزود: مکتب اسلام بعنوان مکتبی منطبق بر فطرت انسان‌ها امروز مورد توجه مردم اقصی نقاط جهان قرار گرفته است و انقلاب اسلامی در ایران گسترش گرایش مردم به اسلام را سرعت بخشیده است و در آینده موجب سقوط تفکر لیبرال دموکراسی خواهد شد.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ولایت فقیه در عصر غیبت را زمینه‌ساز گسترش و ترویج اسلام ناب عنوان کرد و بیان داشت: اسلام مورد نظر اهل بیت(ع) همان اسلام ناب است که امتداد اسلام نبوی می‌باشد.
امام جمعه قم تأکید کرد: عقل‌گرایی، معنویت و تقوا و بندگی خداوند، کرامت انسانی، دفاع از مظلوم در هر کجای جهان و مقابله با ظلم و فساد و مستکبرین شاخص‌های اسلام ناب محمدی(ص) است که این شاخص‌ها در هیچ مکتب دیگری یافت نمی‌شود.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com