کد خبر ۶۷۲۷۴ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

شب شعر و خاطره "انتظار سرخ" در قم برگزار شد

در آستانه برگزاری یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و 6 هزار شهید استان قم، شب شعر و خاطره "انتظار سرخ" در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،در این مراسم که به طور همزمان اختتامیه کنگره شهر چهل سالگی و نیز جشنواره شعر دفاع مقدس قم بود و در تالار شهید آوینی برگزار شد، استاد محمد علی مجاهدی، دبیر انجمن شعر آیینی کشور به ایراد سخن پرداخت و از توسعه کمی و کیفی شعر انقلاب و دفاع مقدس در سال های اخیر تمجید کرد.
احمد حسینی ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز طی سخنانی با تاکید بر لزوم جریان سازی در عرصه شعر مقاومت و ایثار و شهادت گفت: شعر حقیقتاً از بهترین جلوه های هنری است که بسیار بر عموم مخاطبان اثرگذار است و به خصوص باید در زمینه شعر دینی و انقلابی حمایت های بیشتر و بهتری صورت گیرد.
قاسم بابایی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های مرتبط با کنگره شهر چهل سالگی و جشنواره شعر دفاع مقدس استان قم پرداخت و در خاتمه مراسم پس از شعرخوانی چندین تن از شاعران پیشکسوت و جوان ، به برترین آثار این کنگره و جشنواره جوایزی اهدا شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com