کد خبر ۶۷۲۷۵ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

از ۳ اثر برگزیده در کنگره شعر چهل سالگی انقلاب تقدیر شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: 200 اثر از سوی شاعران استان به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن آثار بعد از داوری‌های مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی سه اثر به عنوان برگزیده و دو اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم بابایی در حاشیه برنامه انتظار سرخ در  گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به این برنامه ، اظهار داشت: شب شعر و خاطره «انتظار سرخ»به مناسبت یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم همزمان با جشن آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) با حضور خانواده محترم شهدا، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان بسیجی، شاعران صاحب نظر عرصه دفاع مقدس و شاعران جوان قم برگزار شد.

وی ادامه داد:در این  محفل اختتامیه کنگره شعر چهل سالگی و جشنواره شعر استانی دفاع مقدس قم هم اجرا شده و در انتها هم از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه فراخوان این کنگره از مردادماه سال جاری اعلام شده بود، گفت: 200 اثر از سوی شاعران استان به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن آثار بعد از داوری‌های مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی سه اثر به عنوان برگزیده و دو اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل خاطره گویی با حضور سرهنگ گنجعلی و مصطفی یادگاری آزاده در بند تکفیری ها و برگزاری محفل شعر دفاع مقدس با حضور دکتر عباس احمدی و سیدمحمدجواد شرافت از برنامه‌های جانبی این کنگره بود که در شهریور ماه برگزار شد.

بابایی افزود: در این مراسم استاد محمد علی مجاهدی دبیر شعر آیینی کشور، دکتر رضا اسماعیلی و حامد عسگری از شاعران مطرح کشور و شاعران برگزیده کنگره به شعر خوانی پرداختند و همچنین حاج حسین کاجی از راویان دفاع مقدس و هم‌رزم شهید مهدی زین الدین به خاطره گویی پرداخت.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com