کد خبر ۶۷۲۸۰ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶

تجمع بزرگ طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت حملات وحشیانه به ملت مظلوم یمن برگزار شد

تجمع پرشور طلاب حوزه علمیه در محکومیت جنایت‌های وحشیانه به ملت مظلوم یمن و حمایت از مقاومت مقدس این کشور در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، تجمع پرشور طلاب حوزه علمیه قم در حمایت از مقاومت ملت یمن و محکومیت جنایت‌های وحشیانه متجاوزان ظهر امروز با حضور، آیت‌الله فقیهی، آیت‌الله علی‌رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله محسن اراکی رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و جمع متراکم و پرشور طلاب در مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این تجمع، رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اظهار داشت: حکومت آل‌سعود جرثومه فسادی بوده که از زمان شکل‌گیری منشأ ایجاد تفرقه، توطئه، مبارزه با تمام ارزش‌های دینی و تشکیک در تمام مقدسات و عقاید دینی شده است.

آیت‌الله محسن اراکی با اشاره به جنایت‌های آل‌سعود از زمان شکل‌گیری افزود: آل‌سعود رژیمی بوده که از زمان شکل‌گیری کشورهای منطقه از توطئه‌های آن‌ها همواره رنج و خسارت‌دیده است، طبق وعده‌های قطعی الهی به‌زودی و در فاصله نزدیکی حکومت آل‌سعود از درون خواهد پاشید، شرایط درونی حکومت آل‌سعود نشان از نزدیکی فروپاشی آل‌سعود است.

وی بیان کرد: امروز علیه آل‌سعود وحدت رویه جهانی شکل‌گرفته و ملت‌های آزادی‌خواه دشمن این جرثومه فساد هستند، کشته‌شدن خاشقچی در آن وضعیت و قطعه‌قطعه کردن پیکر بی‌جانش وحشیانه‌ترین نوع جنایت بود، کشته‌شدن این روزنامه‌نگار و برملا‌شدن نحوه کشتن‌شدنش حکمت خداوند بود تا پرده از چهره پلید این رژیم نامرد برداشته شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com