کد خبر ۶۷۲۸۲ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲
آیت الله اراکی در فیضیه :

جنایات آل سعود در یمن با همکاری آمریکا و صهیونیست ها صورت می گیرد/اجتماع امروز ما فراخوان وجدان جهانی برای دفاع از مردم مظلوم یمن است

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه ابودی رژیم فاسد سعودی نزدیک است، گفت:مردم مظلوم و بی دفاع یمن چندین سال است که تحت ظلم سران استکبار به سرکردگی رژیم فتنه انگیز و فاسد آل سعود قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  انقلاب نیوز؛ طلاب و حوزویان حوزه های علمیه قم پیش از ظهر امروز  در حمایت از مردم مظلوم یمن با تجمع در مدرسه فیضه قم ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود به سرکردگی آمریکا و صهیونیست ها خواستار اجماع جهانی برای مقابله با این جنایات دریمن شدند ، در این مرسام حضرت آیت العظمی اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی سخنران ویژه این مراسم بود.

 آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مراسم تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضه قم برگزار شد ضمن اشاره به جنایات گسترده صورت گرفته در یمن و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم این کشور توسط استکبار جهانی گفت :امروز در شرایطی هستیم که جهان استکبار افسارگسیخته به شرارت در جهان بخصوص در منطقه ما مشغول است و پای خود را از هر جنایتی فراتر گذاشته است و هر جنایتی را که میتواند انجام میدهد و برخی از سران خودفروخته کشورهای عربی هم با آنها همراه شده و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون میکشند .

جنایات آل سعود در یمن با همکاری آمریکا و صهیونیست ها صورت می گیرد

وی در این مراسم با اشاره به جنایات گسترده آل سعود در یمن گفت: جنایات آل سعود که با مشارکت و همکاری آمریکا و چند کشور کوچک دیگر خود فروخته عربی با حمایت سران صهیونیستی صورت میگیرد از جنایاتی است که در تاریخ کمتر اتفاق افتاده است و تاریخ کمتر به خود دیده است که اینچنین مظلومانه مردم بیشمار و بی سلاح را از نظر غذا و دارو تحریم کنند و با سلاح های ممنوعه به خاک و خون بکشند .

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد : فاجعه ای بسیار بزرگ و عمیق این روزها مردم مظلوم  یمن را در خود در بر گرفته است از یک سوء غذا و دارو تحریم شان کرده اند و نمیگذارند به مردم مظلوم این کشور کمک شود و از سوی دیگر با انواع سلاح های آمریکایی شبانه روز این مردم بی دفاع را می کوبند و نسل کشی و قتل عام میکنند.

اجتماع فیضیه، اجتماع جهانی برای قیام در سراسر جهان برای نجات یمن است

آیت الله اراکی در بخش دیگری از سخنانش افزود : اجتماع امروز ما در مدرسه فیضیه قم یک اجماع جهانی است برای قیام در سراسر جهان برای نجات مردم مظلوم یمن از دست جنایت کاران آمریکایی و دست نشانده هایشان در کشورهای عربی گه می طلبد رسانه های آزادی خواه و اسلامی جنایات صورت گرفته در یمن توسط این جنایات کاران را با تمام توان به جهانیان نشان دهند و واقعیات یمن را به نمایش بگذارند نه دروغ پردازی های نشان داده شده توسط رسانه های استکبار .

وی خاطرنشان کرد: یمن اولین سرزمینی است که پرچم اسلام برای نخستین بار توسط حضرت علی ابن ابیطالب(ع) در آن بر افراشته شد و به فرموده پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) که یمن را منبع جوشش ایمان و علم وجوشش حکمت می دانستند و در روایات ما فرج حضرت ولی عصر را مسیرش را از یمن عنوان کرده پس باید نگاه ویژه ای به این سرزمین اسلامی داشته باشیم و از مردم مظلوم و ستم دیده اش دفاع کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد : با عنایات پروردگار ظلم در یمن پایان خواهد یافت و نابودی و سرنگونی رژیم آل سعود و هم پیمانانش نزدیک است و پیروزی مردم مظلوم یمن قطعی و حتمی است و به زودی شاهد خواهد بود که این خون شهدای مظلوم یمن دامن گیر سران خودفروخته و فاسد عربی را خواهد گرفت .

حکومت آل سعود یک جرثومه فساد و فتنه است

 حضرت آیت الله اراکی همچنین ادامه دادند : حکومت آل سعود یک جرثومه فساد و فتنه است و از روزی که این حکومت فتنه انگیز در منطقه ما شکل گرفت با کمک آمریکایی ها و اسرائیلی ها شنیع ترین جنایات را مرتکب شد و هر روز هم به جنایات خود افزود و ملت های اسلامی را هدف جنایات خودش قرار داد و با پشتیبانی استکبار جهانی به فتنه انگیزی در کشورها پرداخت و ملت های مسلمان را به خاک و خون کشید.

مدرسه فیضیه قم پایگاه انقلاب اسلامی است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه سخنان خود مدرسه فیضیه قم را پایگاه انقلاب اسلامی دانست و خطاب به همه مظلومان یمن ابراز داشت: اعلام می کنیم با همه امکانات به شما یاری خواهیم رساند و با همه توان از شما مردم مظلوم و بی دفاع حمایت خواهیم کرد ، زیرا خون شما خون ما و درد و رنج شما درد و رنج ما است.

 

 

حضرت آیت الله العظمی اراکی در پایان سخنان خود گفت : اجتماع امروز ما فراخوان وجدان جهانی است که باید به گوش همه جهانیان برسد تا به فریاد مردم مظلوم یمن لبیک بگویند و تماشاگر کشتار و نسل کشی در یمن نباشند و همه جهانیان باید فریاد برآورند و سکوت نکنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com