کد خبر ۶۷۲۸۴ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
دبیر کمیته فوتسال قم عنوان کرد؛

برگزاری لیگ برتر فوتسال قم با نام شهید طهماسبی

بمانی گفت: فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم با نام شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،رضا بمانی  دبیر کمیته فوتسال قم گفت:کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم برگزاری لیگ‌های باشگاهی فوتسال استان در رده بزرگسالان را در دستور کار دارد و بر این اساس امسال نیز همانند سال گذشته، لیگ‌های فوتسال در قالب لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: امسال ۸ تیم در لیگ برتر فوتسال قم حضور دارند که مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند و تاریخ نهم آذر برای آغاز لیگ برتر فوتسال قم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: فصل جدید لیگ برتر فوتسال قم امسال مزین به نام شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی خواهد بود و نامگذاری مسابقات به نام شهدای مدافع حرم، اقدام کوچکی برای تکریم آن‌ها و زنده نگاه داشتن نام آن‌ها است.

وی اشاره کرد: در هفته نخست لیگ برتر فوتسال قم، تیم الماس شهر با صدرا دیدار می‌کند، رییس کرمی به دیدار آرش می‌رود، پاس با مقاومت روبرو می‌شود و تیم‌های ذاکر و یاقوت برابر هم به میدان می‌روند.

بمانی تصریح کرد: تیم‌های آرش، پاس، یاقوت، سید ذاکر، الماس شهر، صدرا سیستم، مقاومت و شهید رییس کرمی تیم‌های حاضر در لیگ ۹۷ هستند و مسابقات لیگ به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com