کد خبر ۶۷۲۹۵ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸
اول آذرماه امسال ؛

نخستین همایش بین المللی آن سوی ایده‌ها در قم برگزار می شود

نخستین همایش بین المللی آن سوی ایده‌ها با سخنرانی مسعود تاج بخش مسئول بخش دانشگاهی فدراسیون بین المللی مخترعین در سوئیس و نماینده حاضر در جشنواره‌های بین المللی اختراع در سراسر جهان اول اذرماه امسال در سینما ونوس قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قم نا ، محمد سعید رضوانی مسئول برگزاری این همایش با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش بستری برای ارزش قائل شدن به ایده‌های جامعه به ویژه دانشجویان است.

وی افزود: افراد از توانمندی‌های بالا و ذهنی ایده پرداز برخوردارند اما استفاده از این توانمندی فوق العاده کم است، در این همایش قصد داریم نخست این توانمندی را برجسته کرده و فضایی را برای این جنبش ذهنی فراهم کرده تا ایده پردازی رواج پیدا کند.

مسؤول برگزاری نخستین همایش بین المللی آن سوی ایده‌ها افزود: همچنین با همکاری صندوق پژوهش و فناوری ایده آل صنعت امروز برای علاقمندان، ایده پردازان و شرکت کنندگان در این همایش امکانی برای شکوفا ساختن ایده‌هایشان تا مرحله اجرا و تجاری سازی فراهم شده است.

رضوانی همچنین درمورد فراخوان همایش بیان کرد: این فراخوان حرکتی در عرصه تفکر و ایده پردازی است.

وی با بیان اینکه از شرکت کنندگان در همایش خواسته شده تا در موضوع دلخواه ایده‌های خود را ارسال کنند تصریح کرد:  ایده‌های ارسالی به همایش توسط کارشناسان خبره بررسی شده و درنهایت سه ایده پرداز منتخب و از آنان  تقدیر می‌شود.

این همایش پنج شنبه اول آذر امسال از ساعت ۹ الی ۱۳ در مجتمع رفاهی ونوس قم به صورت رایگان برگزار می‌شود و  مهلت ثبت نام نیز تا سه شنبه ۲۹آبان است.

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۳۷۴۸۲۳۷ تماس حاصل کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com