کد خبر ۶۷۳۳۸ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۶

150 گروه جهادی در استان قم ساماندهی شده‌اند

فرمانده سپاه قم گفت: جوانان و نوجوانان موتور محرک بسیج هستند و امروز بیش از 150 گروه جهادی و دانشجویی در استان شکل گرفته و مشغول فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردارمحمد تقی شاهچراغی امشب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه نور، با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی استان اظهار داشت: دانشجویان در حوزه آموزش و زیرساختی گروه‌های جهادی نقش مهم و موثری دارند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از اشتغال خانگی افزود:خانواده‌ها در زمینه‌های خیاطی، پرورش قارچ و قالی بافی نقش مهمی دارند و اگر هماهنگی و همراهی بیشتری انجام شود برخی از نیازهای استان تأمین می‌شود.

فرمانده سپاه قم بیان کرد: در مناطق روستایی و حاشیه ای شهر نیازمند اقتصاد پایدار ناظر بر خانواده هستیم که زودبازده باشد و اعضای خانواده درگیر فعالیت اقتصادی شوند.

سردار شاهچراغی با اشاره به مشکلات کشور ادامه داد:در همه دنیا  از نظر شرایط اقتصادی با مشکلات روبرو هستند و اگر در زمینه فعالیت‌های اقتصادی از خانواده غافل شویم به موفقیت دست پیدا نمی‌کنیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در توسعه کشور گفت: جوانان و نوجوانان موتور محرک بسیج هستند و امروز بیش از 150 گروه جهادی و دانشجویی در استان شکل گرفته و مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: در مقطعی مطرح شد که گروه‌های جهادی در استان‌های محروم سراسر کشور به فعالیت بپردازند اما یک سال است که تمرکز به مناطق محروم استان برگشت و اولویت رفع مشکلات و نیازهای محرومین قم است.

سردار شاهچراغی تصریح کرد: فعالیت گروه‌های جهادی مردمی است و اعضای گروه از جیب خود هزینه می‌کنند، روحیه بسیجی همواره به کمک کشور آمده است و در همه حوزه‌ها بسیجیان برای رفع مشکلات کشور پیشگام هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com