کد خبر ۶۷۴۸۲ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸
مسئول بسیج اصناف استان قم خبر داد؛

اتحادیه های صنفی استان قم دارای پایگاه بسیج خواهند شد

مسئول بسیج اصناف استان قم گفت: 60 اتحادیه صنفی در استان داریم که همه این اتحادیه ها به زودی دارای پایگاه بسیج خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، سرهنگ عباس روحی صبح امروز در نشست خبری مسئولین اقشار بسیج استان قم که به میزبانی خبرگزاری تسنیم در ساختمان خاتم برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج ، اظهار داشت: اصناف همواره در صحنه بودند و یک هزار شهید اصناف قم خود گواه این مدعا است.
وی ادامه داد: تاکید بر تقوای اقتصادی یکی از محورهای بسیج اصناف است که برای این موضوع آشنایی بافقه بازار در دوره های اصناف دیده شده است که متقاضیان صنوف می گذرانند.
روحی بیان داشت: در جهاد اقتصادی هم بسیج اصناف فعالیت های دارد که برای نمونه حمایت از کالای ایرانی در این زمینه در اولویت قرار دارد.
وی افزود: 60 اتحادیه صنفی در استان داریم که همه این اتحادیه ها انشاالله به زودی دارای پایگاه بسیج خواهند شد.
مسئول بسیج اصناف استان قم ابزار داشت: در محرومیت زدایی هم بسیج اصناف حضور دارد که به عنوان نمونه در سال گذشته اصناف کمک های خوبی به زلزله زدگان کرمانشاه کردند و هم اکنون هم آمادگی دارند که به زلزله اخیر کمک کنند.
وی در خصوص تقویت بنیه بصیرتی اصناف بیان داشت: در دفاع مقدس بسیجیانی داشتیم که در صف مقدم بودند و امروز هم این بسیجیان در اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.
روحی به اقدامات بسیج اصناف در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده های شهدای اصناف، برپایی ایستگاه های صلواتی ،حضور در صبحگاه مشترک، همایش شوراهای حوزه ها و پایگاه های بسیج اصناف و چند برنامه دیگر اجرا شد.

انتهای پیام /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com