کد خبر ۶۷۶۸۷ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

بخش خصوصی به صورت جدی وارد مدار اشتغال و تولید در استان قم شود

سرپرست استانداری قم اهمیت ورود بخش خصوصی به عرصه اشتغال و تولید را مورد توجه قرار داد و گفت: باید تلاش شود قانون به‌سوی بخش خصوصی تفسیر شده و این بخش به‌صورت جدی وارد مدار اشتغال و تولید شود.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی بیش از هر زمان دیگری استفاده شود.

وی با اشاره به بررسی نحوه اخذ عوارض مشاغل توسط شهرداری نسبت به هتل‌ها و آپارتمان‌ها گفت: مصوبات دیوان عدالت اداری و اتاق ایران نسبت به مصوبات شورای شهر اشرافیت و ارجحیت دارد.

سرپرست استانداری قم با بیان برخی از موفقیت‌های استان در استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ورود به عرصه اشتغال و تولید بیان کرد: خوشبختانه تعامل قابل‌توجهی بین دستگاه‌های استانی و بخش خصوصی برای رونق اشتغال و تولید شکل‌گرفته است.

توقف برخی طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد به خاطر افزایش تورمبانک‌های خصوصی قم نقشی در اشتغال و رونق تولید ندارندمرکزی| واکنش معاون وزیرکار به سخنان وزیرکشاورزی درباره وام اشتغال روستایی

هاشمی با تأکید بر ضرورت تشکیل مستمر جلسات شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت ابراز کرد: جلسات گفت‌وگوی شورای بخش خصوصی و دولت باید به‌صورت مستمر هرماه یک‌بار برگزار شود.

وی اهمیت ورود بخش خصوصی به عرصه اشتغال و تولید را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: باید تلاش شود قانون به‌سوی بخش خصوصی تفسیر شده و این بخش به‌صورت جدی وارد مدار اشتغال و تولید شود.

سرپرست استانداری قم با بیان کارکردهای مثبت بخش خصوصی در رفع بخشی از مشکلات اشتغال و تولید موجود در جامعه عنوان کرد: در وضعیت جنگ اقتصادی موجود در جامعه تقویت و حمایت از بخش خصوصی برای مقابله و مبارزه با تهاجمات دشمنان مسئله مهم و ضروری است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم نیز با اشاره به بررسی نحوه اخذ هزینه بیمه تأمین اجتماعی کارگران ساختمانی مشغول در شهرک‌های صنعتی ابراز کرد: در استان قم 19 هزار کارگر ساختمانی عضو سازمان تأمین اجتماعی بوده که نوعاً افرادی کم‌بضاعتی هستند.

علی‌اصغر دادخواه بررسی نحوه اخذ هزینه بیمه تأمین اجتماعی کارگران ساختمانی مشغول در شهرک‌های صنعتی را مورد توجه قرار داد و گفت: برای حفظ بیمه کارگران ساختمانی در شرایط فعلی باید روندی در استان قم دنبال شود که ادامه سابقه بیمه‌ای این افراد با مشکل و رخنه‌ای مواجه نشود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com