کد خبر ۶۷۷۴۰ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد؛

سامانه‌های مکانیزه سبب افزایش بهره‌وری در نگهداری فضای سبز

جوادیان گفت: افزایش بهره‌وری در نگهداری فضای سبز شهری توسط بخش خصوصی با نظارت مکانیزه بر روند نگهداری صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پیام جوادیان مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه پس از شروع فعالیت و واگذاری نگهداری فضای سبز روند اجرای پروژه با فراز و نشیب‌های متعددی روبه‌رو شد گفت: در همین راستا اقدام به آسیب‌شناسی طرح صورت گرفت و نواقص برطرف و راهکار‌های اصلاحی در فرآیند اجرایی تهیه اسناد مناقصه تدوین شد.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد تعادل نسبی در اجرای طرح و بهبود نظارت بر نگهداری فضای سبز نسبت به استفاده از نرم‌افزار‌های نظارتی نوین برای حذف سیستم کاغذی اقدامات لازم صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با این اقدام سامانه نظارت و نگهداری فضای سبز شهر قم راه‌اندازی شد تا نظارت به صورت کاملا مکانیزه انجام شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: این سامانه به صورتی طراحی شده که قابلیت گزارش‌گیری در زمان‌های متفاوت و قابلیت‌های گوناگون را دارد؛ یعنی ناظر پس از بازدید اگر موردی نیاز به بررسی و بازبینی داشته باشد به صورت آنلاین نسبت به صدور جریمه و اخطار و... اقدام می‌شود که سرعت را افزایش می‌دهد.

وی اذعان کرد: بعد از دوره یکساله استفاده از این نرم‌افزار، برای نظارت بر فضای سبز با هدف افزایش بهره‌وری، گزارشات بازبینی شده و راهکار‌های عملی و فنی برای کاهش هزینه‌های نگهداری فضای سبز و افزایش کیفیت و زیبایی بصری مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ به دنبال این هستیم که فضایی سبز مطلوب در شهر شکل بگیرد.

انتهای پیام /الف

افزایش بهره‌ وری در نگهداری فضای سبز با استفاده از سامانه‌های مکانیزه

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com