کد خبر ۶۷۷۴۷ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴
مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد قم:

اینترنت بی‌سیم با پهنای باند ۱۵۰ mbps در دانشگاه آزاد قم راه‌اندازی می‌شود

امیر اسماعیلی، مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد قم از راه اندازی اینترنت بی سیم با پهنای باند mbps۱۵۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر اسماعیلی، مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد قم از راه اندازی اینترنت بی سیم با پهنای باند mbps۱۵۰ خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت وجود اینترنت ویژه دانشگاهیان، پیگیری‌های لازم صورت گرفت و در فاز اول هفت نقطه از دانشگاه در پردیسان را تحت پوشش قرار می‌دهد.


اسماعیلی ادامه داد: در فاز بعدی ساختمان‌های ۱۵ خرداد و خوابگاه‌ها به منظور راه اندازی اینترنت عمومی بی سیم درنظرگرفته شده است.   مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد قم در خصوص حجم ترافیک رایگان که در اختیار دانشگاهیان قرار می‌گیرد، گفت: طبق توافق صورت گرفته، برای اساتید و کارکنان حجمی معادل ۴ گیگا بایت به صورت ترمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ۵۰۰ مگا بایت و دانشجویان کارشناسی ۳۰۰ مگابیت به صورت ترمی ترافیک رایگان در نظر گرفته شده است؛ که در صورت مصرف این میزان ترافیک، کاربران می‌توانند با هزینه‌ای مناسب اقدام به خرید شارژ از شرکت مجری کنند.

 

وی با اشاره به رایگان بودن بازدید از همه وبسایت‌ها و زیرسامانه‌های دانشگاه آزاد استان قم، گفت: ر. صورتی که کاربران به هر دلیل اعم از فراموشی رمز عبور، اتمام ترافیک و ... نمی‌توانند وارد پنل کاربری خود شوند، می‌توانند فقط با ورود به شبکه وای فای دانشگاه از این وب سایت‌ها به صورت رایگان بازدید کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com