کد خبر ۶۷۷۵۰ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
ذکرالهی در گفتگو با دانشجو:

تشکل جامعه اسلامی با سکولار بودن دانشگاه مخالف است

امیرحسین ذکرالهی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان پیرامون فعالیت‌های این تشکل دانشجویی گفت: در دو ماه گذشته و آغاز سال تحصیلی جدید توانستیم برنامه‌های متفاوتی از جمله جشن آغاز امامت امام زمان (عج)، اردوی قم و جمکران و سیر مطالعاتی ویژه دانشجویان عضو در تشکل را برگزار کنیم. وی با اشاره به نزدیک بودن روز دانشجو، اظهار داشت: برگزاری کارگاه طب سنتی و اکران مستند

امیرحسین ذکرالهی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان پیرامون فعالیت‌های این تشکل دانشجویی گفت: در دو ماه گذشته و آغاز سال تحصیلی جدید توانستیم برنامه‌های متفاوتی از جمله جشن آغاز امامت امام زمان (عج)، اردوی قم و جمکران و سیر مطالعاتی ویژه دانشجویان عضو در تشکل را برگزار کنیم.
وی با اشاره به نزدیک بودن روز دانشجو، اظهار داشت: برگزاری کارگاه طب سنتی و اکران مستند «بهت میاد» و همچنین برگزاری اردوی مشهد مقدس از جمله برنامه‌های فرهنگی روز دانشجو در دانشگاه هنر اصفهان هست.
ذکر الهی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک مناظره در دانشگاه هنراصفهان هستیم، افزود: ازیاسر جبرائیلی، هادی موسوی و خانم الهه کولایی برای شرکت در مناظره دعوت به عمل آورده و منتظر پاسخ هستیم تا زمان برگزاری مناظره‌ها را رسما اعلام نماییم.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان تصریح کرد: عدم متمرکز بودن دانشگاه هنر اصفهان وپراکندگی آن در سطح شهراصفهان کارو فعالیت دانشجویی را برای ما متفاوت و کمی دچار مشکل کرده است، اما خوشبختانه به علت اینکه هرساله اردوی مشهد مقدس توسط تشکل جامعه اسلامی برگزار می‌شود، توانسته ایم تشکل را به دانشجویان معرفی کنیم و استقبال خوبی از سوی دانشجویان برای عضویت در تشکل داشته ایم.
امیرحسین ذکرالهی با اشاره به اینکه تشکل مطبوعش به علت اینکه برنامه‌هایی با محوریت مسائل سیاسی برگزار می‌کند و همین باعث نقد تشکل شده اظهار داشت:دین ما از سیاست ما جدا نیست و تشکل جامعه اسلامی هم با سکولار بودن دانشگاه بسیار مخالف است و تلاش خود را می‌کند که این قضیه را جامعه عمل بپوشاند.  
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com