کد خبر ۶۷۷۵۵ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲
مجتبی ذوالنوری؛

با تصویب FATF دیگر نمی توان تحریم ها را دور زد

نماینده قم گفت: با تصویب FATF تمامی مسیر مبادلات در اتاق شیشه‌ای قرار می‌گیرد و حتی اطلاعات مصرف کننده نهایی نیز در اختیار خارجی‌ها خواهد بود در حالی که با خروج آ‌مریکا ایران باید تحریم‌ها را دور بزند و نباید سر نخی به بیگانگان بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 14 آذر ماه) طی تذکری خطاب به مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، گفت: باید ادبیات اصلاح شود و به جای لفظ علی چپ بگویند زی زی چپ؛ چرا که پیامبر(ص) امام علی(ع) را میزان اعمال می‌دانستند بنابراین نمی‌توانیم از لفظ علی چپ استفاده کنیم.

 

وی افزود: آقای جعفرزاده ایمن آبادی درباره لایحه CFT گفت تصویب این کنوانسیون پیروزی علاقیت بر غوغاسالاری بود، لذا این امر توهین به کسانی است که با عقلانیت و منطق با این لایحه مخالفت کردند.

 

ذوالنوری بیان کرد: به نظر بنده با تصویب FATF تمامی مسیر مبادلات در اتاق شیشه‌ای قرار می‌گیرد و حتی اطلاعات مصرف کننده نهایی نیز در اختیار خارجی‌ها خواهد بود در حالی که با خروج آ‌مریکا ایران باید تحریم‌ها را دور بزند و نباید سر نخی به بیگانگان بدهد.

 

نماینده مردم قم خاطرنشان کرد:‌ نباید صدای میکروفن در هنگام تذکرات نمایندگان قطع شود، آقای پزشکیان قرار نیست که بنده نظر شما را بگویم، اما توجه کنید که رئیس FATF معاون خزانه داری آمریکاست، بنابراین با توجه به خروج آمریکایی‌ها از برجام باید صبر کرد و دید که اروپا چه می‌کند، لذا نباید طناب را بر حلقوم مردم سفت کنیم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خطاب به جعفرزاده ایمن آبادی گفت: افزایش 4 برابری قیمت ارز و گرانی‌ها نتایج همان نوع حاکمیت عقلانی است که در برجام توسط عده‌ای مطرح شد و موضوعات هسته‌ای کشور را به نابودی کشاند در حالی که ما در زمان بررسی این قطع نامه بارها فریاد زدیم که باید از آمریکا تضمین بگیریم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com