کد خبر ۶۷۷۵۹ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶

تقدیر از دو شاعر آیینی در خانه مداحان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد صالحی کوشا و محمد قولی میاب (متخلص به

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد صالحی کوشا و محمد قولی میاب (متخلص به «کوثر») صبح امروز در خانه مداحان اهل‌البیت (ع) مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در مراسم چهارشنبه‌های این خانه که با حضور مداحانی از استان‌های تهران، البرز، قم و اصفهان برگزار می‌شود،  همه هفته صدها تن از تهران و شهرستان‌های دور و نزدیک شرکت می‌کنند.

تقدیر از سیدمحمد صالحی کوشا، شاعر

در این مراسم که با مدیریت غلامرضا سازگار و جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان، نظیر احمد چینی، مهدی آصفی، یدالله بهتاش، سیدعلی سادات‌رضوی، مهدی رضایی و ... برپا می‌شود، ابتدا جمعی از مداحان به مناسبت هر هفته به خاندان عصمت و طهارت توسل پیدا می‌کنند، سپس بهتاش در سخنان کوتاهی، احادیث و روایات اهل بیت (ع) را بیان می‌کند و سپس افراد تقدیری مورد تجلیل جامعه مداح قرار می‌گیرند.


تقدیر از کوثر، شاعر اهل‌بیت (ع)

در این مراسم، جوامع مداحی نقاط مختلف تهران، مجامع ذاکرین پایتخت و سایر شهرستان‌های اطراف و همچنین گردانندگان و دست‌اندرکاران هیأت‌های مذهبی شرکت دارند.

مراسم چهارشنبه‌های خانه مداحان اهل‌البیت (ع)، همه هفته از ساعت ۷ تا ۱۰ بامداد در حسینیه این خانه برگزار می‌شود. مدیریت خانه مداحان را مصطفی خورسندی عهده‌دار است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com