کد خبر ۶۷۷۶۳ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۰

ووشوكاران قمی برابر آرين فومن به پیروزی شیرین دست یافتند

ووشوکاران قم در دیداری از پیکار‌های فصل ۱۳۹۷ لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم آرین فومن شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیکارهای لیگ دسته اول ووشو مردان ایران امسال در حالی برگزار می‌شود که ووشوکاران قم بعد از چند سال دوری از لیگ در این مسابقات حضور یافته‌اند و در گروه دوم مرحله مقدماتی این فصل با حریفان خود به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

دیدارهای هفته پنجم و ششم لیگ دسته اول ووشوی مردان باشگاه‌های کشور در حالی به انجام رسید که نماینده قم در نخستین سال فعالیت هیأت جدید ووشو قم متشکل از استعدادهای بومی این رشته هنوز نتوانسته به شکلی نتیجه بگیرد که در جمع مدعیان صعود باشد اما امیدوار کننده ظاهر شده است.

این در حالی است که امسال 10 تیم در پیکارهای لیگ دسته اول ووشو مردان ایران حضور دارند و به شکل دوره‌ای در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در پایان دو تیم برتر هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرده و قهرمان از بین راه یافته‌ها به جمع چهار تیم برتر مشخص شود.

ووشوکاران قم در نخستین مسابقه خود که دیداری از هفته پنجم بود برابر باشگاه آرین فومن به میدان رفته و با نتیجه مطمئن 10 بر صفر صاحب برتری شدند اما دومین مسابقه آنها از هفته ششم که یک رقابت نزدیک و نفس‌گیر بود با برتری 7 بر 5 به سود تیم شینگ یی چوان هیأت چمران به پایان رسید.

در شرایطی که تیم‌های هیأت ووشو اصفهان، قزوین، ملایر، مدرسه ووشو نشتارود و شهرداری قروه در گروه نخست حضور دارند و در گروه دوم تیم‌های هیأت ووشو تهران، شینگ یی چوان هیأت چمران، هیأت ووشو قم، باشگاه آرین فومن و هیأت سیستان و بلوچستان رقابت می‌کنند، دیدارهای هفته ششم در گروه‌های اول و دوم با صدرنشینی تیم‌های تهران و نشتارود به پایان رسید و نماینده قم یک برد ارزشمند کسب کرد.

با پایان مبارزات هفته‌های پنجم و ششم در آکادمی فدراسیون ووشو، در گروه نخست تیم هیأت نشتارود با 9 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های ملایر و اصفهان با همین تعداد امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستادند اما در گروه دوم تیم تهران با 15 امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه داد و شینگ یی چوان هیأت چمران با دو پیروزی متوالی و 9 امتیاز دوم شد.

انتهای پیام /ح

پيروزی قاطع ووشوكاران قم برابر آرين فومن
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com