کد خبر ۶۷۸۷۵ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی قم عنوان کرد؛

فعالیت سامانه توزیع آرد آزادپزان در قم آغاز می شود

رادمنش گفت: با توجه به استقرار سامانه توزیع آرد آزادپزان که از ابتدای دی‌ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند نانوایان آرد مورد نیاز خود را فقط از طریق سامانه می‌توانند خریداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهزاد رادمنش مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی قم گفت: با توجه به استقرار سامانه توزیع آرد آزادپزان که از ابتدای دی‌ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند نانوایان آرد مورد نیاز خود را فقط از طریق سامانه می‌توانند خریداری کنند.

وی ادامه داد: نام تعداد زیادی از کارخانه‌های تولید آرد در سامانه قرار داده شده است و همچنین زمان تحویل، تولید و نوع آرد نیز مشخص است بنابراین آزادپزان می‌توانند به راحتی آرد مورد نیاز خود را از هر کارخانه‌ای که بخواهند خریداری کنند و این امر فضایی رقابتی را نیز ایجاد می‌کند.

وی درخصوص میزان سبوس موجود در آردهای استان قم نیز اضافه کرد:میانگین سبوس آردسنگک باید۱۲ درصد باشد که خوشبختانه این استاندارد در این استان رعایت شده است.

رادمنش تصریح کرد: آرد مورد استفاده در استان قم از نظر کیفیت و قیمت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم عنوان کرد: وجود این سامانه موجب می‌شود که فعالیت دلال‌ها در بازار حذف شود و فرایند تولید، توزیع و فروش آرد به صورت منظم و روشن در کشور اجرایی شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com