کد خبر ۶۷۸۹۲ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
رئیس شورای شهر قم مطرح کرد؛

بررسی لایحه بودجه ۹۸ توسط شهرداری قم

جلالی گفت: شهرداری قم می‌بایست لایحه بودجه سال ۹۸ را با دقت و در موعد مقرر تدوین کند و برای بررسی بیشتر در اختیار شورای شهر برای تصویب نهایی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که شامگاه دوشنبه برگزار شد،گفت: به ماه‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم و شهرداری باید در صورت نیاز به اصلاح و یا متمم بودجه سال ۹۷، اقدامات لازم را صورت دهد.

وی گفت: شهرداری قم می‌بایست لایحه بودجه سال ۹۸ را نیز با دقت هر چه تمام و در موعد مقرر تدوین کند تا این لایحه برای بررسی بیشتر در اختیار شورای شهر برای تصویب نهایی قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه در خصوص لایحه اخذ مجوز بخشش خسارت جرائم مازاد بر بیمه قطع اشجار، یادآور شد: در برخی از تصادفاتی که در سطح شهر رخ می‌دهد به صورت سهوی ممکن است درختی مورد آسیب قرار بگیرد که برای این امر جرائمی در نظر گرفته می‌شود و البته تعداد این موارد در طول سال ۱۳ مورد گزارش شده است.

وی ابراز داشت: ممکن است برخی از افراد دچار خسارت‌های جانی و مالی در اثر این تصادفات شوند و جریمه کردن آنان به دلیل صدمه رسیدن احتمالی به درخت جای تأمل دارد و باید کاری کرد تا بر مشکلات آن افراد در تصادف افزوده نشود.

در ادامه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم به ایراد نظرات خود در خصوص این لایحه پرداختند و در نهایت ۶ نفر از افرادی که پرونده برای آن‌ها در اثر آسیب رساندن به درختان در صحنه تصادف تشکیل شده بود با تصویب اعضای شورای شهر قم مقرر شد تا کاهش جرائم برای آنان در نظر گرفته شود و میزان این کاهش نیز در اختیار کمیسیون خدمات شهری باشد.

لایحه اخذ مجوز توافقنامه منعقده بین شهرداری قم و بانک مهر اقتصاد نیز از دیگر دستورات جلسه شورای اسلامی شهر قم بود که به تصویب اعضای شورا رسید.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com