کد خبر ۶۷۸۹۵ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰
سرپرست هیئت بدمینتون قم مطرح کرد؛

دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم برگزار خواهد شد

حسین زاده گفت: دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور، در قم برگزار خواهد شد و مسابقات گروه دوم با حضور ۳ تیم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، محمد حسن حسین زاده سرپرست هیئت بدمینتون قم گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور از این هفته با حضور ۷ تیم آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه ۳ و ۴ تیمی در این مسابقات دیدار می‌کنند.

وی افزود: مسابقات گروه دوم که با حضور ۳ تیم برگزار می‌شود به میزبانی قم به انجام می‌رسد به طوری که طی روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آذر ماه، ۳ مسابقه در سالن اختصاصی مرحوم فرهمند ورزشگاه حیدریان قم برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: تیم‌های اس پی پلاستیک شیراز، هیئت زنجان و هیئت قم در این گروه حضور دارند و روز پنج شنبه در نوبت صبح و عصر، هر نوبت یک بازی برگزار می‌شود و آخرین بازی دور رفت نیز پیش از ظهر روز جمعه به انجام می‌رسد.

حسین زاده بیان داشت: دور برگشت این مسابقات در شیراز برگزار می‌شود و تیم هیئت بدمینتون قم امیدوار است بتواند هر ۲ بازی دور رفت خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا بتواند با خیالی آسوده‌تر وارد دور برگشت شود.

وی با اشاره به مسابقات رنکینگ استانی بدمینتون قم عنوان کرد: این سیاست در هیئت بدمینتون قم دنبال می‌شود که تمامی بازیکنانی که می‌خواهد از قم در مسابقات مختلف کشوری شرکت کننده ملزم به حضور در رنکینگ استانی هستند و هیچ بدمینتون بازی بر دیگری بدون امتیاز بالاتر در رنکینگ استانی، برتری ندارد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com