کد خبر ۶۷۹۴۹ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲
معاون استاندار قم عنوان کرد؛

به بخش های اشتغال زای قم باید توجه ویژه شود/آمارهای ارائه شده باید مورد راستی آزمایی قراربگیرند

غضنفری گفت:برخی از بخش‌های استان ظرفیت اشتغال بیشتری دارند و باید به این بخش‌ها بیش از بخش‌های دیگر توجه شود تا اشتغال بیشتری در استان قم به وجود بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد غضنفری معاون استاندار قم با اشاره به رسته‌های اولویت دار برای دریافت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در استان گفت: برخی از رسته‌های این طرح در استان قم موجب اشتغال نمی‌شود و به همین دلیل از مرکز درخواست کردیم که اختیاری برای تغیر این رسته‌ها به استان‌ها داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: برخی از بخش‌های استان ظرفیت اشتغال بیشتری دارند و باید به این بخش‌ها بیش از بخش‌های دیگر توجه شود تا اشتغال بیشتری در استان قم به وجود بیاید.

وی یادآورشد: امسال در مورد رسته‌های طرح اشتغال فراگیر در استان بازنگری کردیم و این کار را با همکاری دستگاه‌های مختلف استان انجام دادیم.

وی ادامه داد: باید مدیران دستگاه‌های استان قم بتوانند از آمارهایی که در جلسات ارائه می‌کنند، دفاع کنند و این آمارها باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرند.

غضنفری افزود: امسال عنوان این رسته‌ها عام تر از سال گذشته است تا در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اولویت دار قم دچار مشکل نشویم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com