کد خبر ۶۷۹۵۱ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد؛

احداث موزه دفاع مقدس در تمام استان ها/در پروژه موزه دفاع مقدس قم همکاری خوبی خواهیم داشت

سیاری گفت: در بسیاری از کشور‌های دنیا برای حفظ ارزش‌ها یادواره‌ها و موزه‌هایی برای این‌‌گونه اتفاقات و جنگ‌ها و مبارزات ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در بازدید از پروژه موزه دفاع مقدس استان قم گفت:ساخت موزه دفاع مقدس در استان قم خوشحال‌کننده است و امیدواریم که این پروژه هرچه زودتر با موفقیت و سرافرازی به پایان برسد.

امیر سیاری با بیان اینکه موزه دفاع مقدس در تمام استان‌ها احداث می‌شود اشاره کرد: در بسیاری از کشور‌های دنیا برای حفظ ارزش‌ها، یادواره‌ها و موزه‌هایی برای این‌‌گونه جنگ‌ها و مبارزات ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: در روند پروژه موزه دفاع مقدس قم می‌توانیم همکاری خوبی در زمینه‌های محتوایی، طراحی دیجیتال و همچنین روایتگری و افزایش بازدیدکننده داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: احداث موزه دفاع مقدس قم در منطقه‌ مناسب و زیبایی صورت گرفته و ما تمام تلاش خود را برای کمک به این پروژه انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، ارزش‌ها و اتفاقات دفاع مقدس باید به‌خوبی منتقل شود اما متأسفانه ما به‌اندازه کافی در زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس عمل نکردیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com