کد خبر ۶۷۹۶۲ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶
فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

طرح زمستانه دستگاه های خدمات رسان در جاده‌ها آغاز شد

سردارآقاخانی گفت:طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات رسان در بیش از یک هزارو دویست کیلومتر از جاده‌های استان آغاز شد.

طرح زمستانه دستگاه های خدمات رسان در جاده‌ها آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،طرح زمستانه پلیس راهور،اورژانس،آتش نشانی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز در رژه‌ای منظم به استقبال از سردترین فصل سال رفتند.

سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قم چهار راه مواصلاتی ۱۷ استان کشور است گفت:طرح زمستانه امروز با هدف هم افزایی فعالیت دستگاه‌های خدماتی، بالا بودن میزان سرویس دهی و کاهش آمار تصادفات در جاده‌های استان آغاز وتا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی از افزایش هجده درصدی تصادفات در هشت ماه گذشته خبر داد و افزود: در سال ۹۷ تاکنون ۲۱۹۱ تصادف در محور‌های استان به ثبت رسیده که منجر به فوت ۱۳۱ نفر شده است.

سردار آقاخانی  عنوان کرد:در این طرح بیش از یک هزارو دویست نیروی امدادی وخدماتی با سیصدو هفتادو پنج خودرو ودو بالگرد در سه هزارو ششصدو شصت و نه پایگاه امدادی مستقر خواهند شد.

هاشمی با ابراز امیدواری از هم افزایی تمامی دستگاه‌ها برای ایجاد بستر برای سفر‌های زمستانه تصریح کرد: قم به عنوان دومین شهر زیارتی کشور سالانه پذیرایی بیست و پنج میلیون زائر است و صحت و سلامت خانواده‌ها در سفر ماموریت خطیری است که برعهده نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر است.

سرپرست استانداری نیز در این رزمایش با بیان اینکه سالانه بیش از ۱۶۵۸ میلیون خودرو از محور‌های استان مرهون تلاش شبانه روزی تمامی دستگاه‌های خدمات رسان است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com