کد خبر ۶۷۹۶۴ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
مدیرکل کمیته امداد استان قم عنوان کرد؛

پرورش زالو یکی ازطرح های اشتغال زایی مددجویان است

میرشکارگفت:پرورش زالو نیز از جمله طرح‌های اشتغال مددجویان است که برای نخستین بار در این نهاد انجام می‌شود و درحال حاضر مراحل پژوهشی و مقدماتی آن پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در نشستی با مدیران بانک‌های استان قم با بیان اینکه این نشست باهدف بررسی و هماهنگی برای تسریع در پرداخت وام‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری برگزار شد گفت: برای اشتغال مددجویان روستایی، از اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۴۳ میلیارد تومان به کمیته امداد استان قم اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم رسته‌های ابلاغ‌شده در سامانه کارا را مورد توجه قرار داد و افزود: روستائیانی که برای دریافت وام معرفی می‌شوند بر اساس این رسته‌ها و بیشتر در بخش کشاورزی، دامداری و پرورش پرندگان زینتی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰۰ نفر از افراد ساکن روستا واجد شرایط دریافت وام شناخته‌شده‌اند تصریح کرد: این افراد طی دو ماه آینده به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند تا از محل اعتبارات تخصیص‌یافته، تسهیلات دریافت کنند.

وی ادامه داد: پرورش زالو نیز از جمله طرح‌های اشتغال مددجویان است که برای نخستین بار در این نهاد انجام می‌شود و در حال حاضر مراحل پژوهشی و مقدماتی آن پیگیری می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com