کد خبر ۶۷۹۶۵ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳

تلاش برای انتصاب مدیر سابق حوزه علمیه خواهران به عنوان استاندار قم

برخی جریانات حوزوی نزدیک به دولت در تلاش هستند تا با کسب رضایت رئیس جمهور و برخی اطرافیان موثر او در زمینه انتخاب و معرفی استانداران، «حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی» مدیر سابق حوزه علمیه خواهران را به عنوان استاندار جدید قم معرفی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی جریانات حوزوی نزدیک به دولت در تلاش هستند تا با کسب رضایت رئیس جمهور و برخی اطرافیان موثر او در زمینه انتخاب و معرفی استانداران، «حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی» مدیر سابق حوزه علمیه خواهران را به عنوان استاندار جدید قم معرفی کنند.


این جریانات با عنایت به نقش ویژه دولت، رئیس مجلس و مراجع در انتخاب استاندار قم، رایزنی‌هایی را با هر یک از این سه بخش موثر انجام داده و موفقیت‌های نسبی نیز در این زمینه کسب کرده‌اند.


این در حالی است که طی روزهای گذشته، برخی رسانه‌های همسو با این جریان، هرگونه گمانه‌زنی درباره انتصاب «حجت‌الاسلام جمشیدی» به عنوان استاندار قم را با هدف کاستن از حواشی تکذیب کرده بودند؛ البته شخص «حجت‌الاسلام جمشیدی» هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.


یادآور می‌شود «حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی» یکی از عناصر موثر در فعالیت‌های کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی «حسن روحانی» در انتخابات سال ۹۶ بود که با عنایت به جایگاه و مسئولیت آن زمان خویش، تمایلی به انتشار اخبار فعالیت و حضور علنی خود در برنامه‌های ستاد انتخاباتی مذکور نداشت.


در حال حاضر «سید محمدرضا هاشمی» سرپرستی استانداری قم را بر عهده دارد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com