کد خبر ۶۷۹۷۷ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد؛

محتوای غنی و مطلوب نیاز اصلی در ترویج اسلام ناب و انقلابی عاشورایی است

حجت‌الاسلام قمی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید بر عقلانیت انقلابی تاکید داشته باشد و از نظر پایگاه اجتماعی اولویت اصلی مسجد است و رابطه با هیئت‌ها بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، گفت: اولویت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی جوانان و همچنین نوجوانان هستند و باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی تولید محتوای دینی برای جوانان را مورد تاکید قرار داد وافزود: نیرو‌های فرهنگی و انقلابی استان‌ها دارای اولویت هستند، باید به نیرو‌های انقلابی و مداحان و سخنرانان این موضوع را تاکید کنیم که جوانان در اولویت‌های مخاطبین باشند.

قمی با تاکید بر‌اینکه برای ترویج اسلام ناب و انقلابی و عاشورایی نیازمند محتوای غنی و مطلوب هستیم، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی باید بر عقلانیت انقلابی تاکید داشته باشد و از نظر پایگاه اجتماعی اولویت اصلی مسجد است و همچنین رابطه با هیئت‌ها بسیار مهم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: اسلام ناب و انقلابی از جمله مهم‌ترین شاخص‌های سازمان تبلیغات است و امروز در حال مبارزه هستیم و این مبارزه نیازمند قرارگاه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه روحانیون مستقر با ساز و کار بومی تقویت شوند، گفت: اگر هیئت‌های مذهبی موثری در شهرستان‌ها وجود دارد مدیران سازمان تبلیغات اسلامی باید ارتباط وسیع با آن داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: باید با برنامه و منسجم در فعالیت‌های خود گام برداریم و برای سال ۹۸ با تاکید به آسبب‌های اجتماعی کار کنیم، رویکرد ما میدان‌دادن به هیئت‌ها و جبهه‌های فرهنگی و انقلابی و فضا‌دادن به جوانان مومن انقلابی است.

قمی با بیان اینکه دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری باید تبیین و به جامعه منتقل شود، گفت: باید سخن بچه‌های انقلابی را بشنویم و به آن‌ها تاکید کنیم که از آن‌ها پشتیبانی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی حامی و پشتیبان دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی است، ادامه داد: از مراسم‌های ۹ دی و دهه فجر و فاطمیه می‌توان برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برنامه به دست بیاوریم و مراسم باشکوهی برای جامعه رقم بخورد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com